Hotel Strandhotel Kurhaus Juist

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Immer wieder Juist

marcus_franken
18-1-2011

Juist ist immer wieder eine Reise wert... Und wenn man dann noch so angenehm wie im Kurhaus untergebracht ist, was will man mehr. Besonders der SPA- Bereich ist wirklich empfehlenswert.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Kurhaus Juist in Juist, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Kurhaus Juist zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Strandhotel Kurhaus Juist scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.