We hebben een aantal aanbieders voor Horumersiel voor je op een rij gezet:

Reviews over Horumersiel

EEN ZEER LUXE TOPPER!!

j.e.trip,
    31-3-2009

Appartement "Jessy" maakt deel uit van het Appartementencomplex Juemmers (op het internet te vinden) waarin zich meerdere appartementen bevinden van 2/3 tot 4/5 personen.Allen uitgerust met ****/*****.In het complex is een royale sauna/fitnessruimte, inbegrepen bij de prijs.Wasmachine/droger tegen betaling.Parkeerplaats inbegrepen,100 meter vanaf het strand en zee,50 meter vanaf het centrum van het dorp.In het dorp zijn meerdere winkels, waaronder een supermarkt en een bakkerij en vele goede restaurants.Tevens is er een overdekt zwembad met kuurbaden.In de buurt vele leuke dorpjes waaronder Jever echt gezien moet worden en natuurlijk de stad Willemshaven.Kortom een echte TOPPER!!

Gereisd met partner in maart 2009
Horumersiel scoort een 9 uit 10, op basis van 11 reviews