Camping Hooksiel

3Onvoldoende

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Hooksiel

Op vakantie geweest naar Hooksiel?

3Onvoldoende

• 2.3Staat v/h sanitair

Meer camping info
    Tonen op kaart

4 reviews over Camping Hooksiel

• 9miep01-08-2010

Nauwelijks bekend bij Nederlanders.

Uitstekende camping, vriendelijke receptie, Wifi internet over het hele terrein, prima en schoon sanitair. Helaas toch weer de Klein-Kinder-Bettzeit van 13.00 -15.00 uur wat een enorme domper zet op het gaan en staan. Bij de Kürkarte heeft men 90 minuten vrije toegang tot een zeewater golfslagbad in Hooksiel (500 meter vanaf de camping) of een recreatiebad in Horumersiel (10 km met de auto) hier is ook een buitenbad. Dit bad is door de vele speelmogelijkheden geschikter voor kinderen dan in Hooksiel. Ook de stranden zijn met de Kürkarte gratis toegankelijk. Dagelijks kinderanimatie in hoogseizoen en andere activiteiten voor alle leeftijden. Camping is ook uitstekend berekend op minder-validen. Niet te begrijpen dat deze camping (en zustercamping in Schillig) nauwelijks in de Nederlandse campinggidsen staat. Gedeeltelijk FKK terrein en strand. Geen gebruik gemaakt van restaurant.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010