Hotel Schleifmühle

Kleine hotelsWeer vandaag26°11°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Schleifmühle voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Schleifmühle in het Nederlands

uitstekend hotel!

Bert S.
30-8-2011

Gedurende de afgelopen twee jaar regelmatig in Hotel Schleifmuhle overnacht. Het hotel is, voor wie van rust houdt, perfekt gelegen aan een ruizende beek met vrij uitzicht over landerijen (kamers achterkant). Op het balkon is het goed toeven. De eigenaar en zijn vrouw zijn bijzonder vriendelijk. Het ontbijt is ruim voldoende gesorteerd. Kortom: een hotel om regelmatig terug te keren!

Gereisd Alleenreizend in januari 2011

super!!

jan van der steen
23-2-2011

mooie ligging, en in de buurt van een leuk winkeltje. Vrij dicht bij het centrum. (ongeveer 3 km, schat ik) het is ook dicht bij een fietsen verhuur om tochtjes door de mooie omgeving te maken. Ik ben er erg over te spreken!

Gereisd Met vrienden in januari 2011

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesKrant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken

• AdresSchleifmühle 3 37603(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schleifmühle in Holzminden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schleifmühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.