Reviews over Hollern

Absolute rust en direct aan de Elbe

Jufefa,
    2-9-2014

We hadden een 6 personen huis geboekt, en het was al en al erg netjes. We hadden direct voor ons een klein riviertje, omheen een kleine tuin, en met directe blik op de fruitbomen, waarvoor deze omgeving zo bekent staat. Wat jammer was aan het huis was dat er geen afschermende beplanting stond om een beetje privacy te hebben op de terras.

Erg vriendelijke mensen aan de receptie, voor hun was geen vraag te moeilijk, altijd erg vriendelijk! Een dikke plus daarvoor!!

een ideaal vacantie gebied vooral voor een dorpjes en eten

G.J Smale,
    14-6-2007

een ideaal vacantie gebied vooral voor een fietsvacantie,leuke dorpjes en steden,prima eten en een vriendelijke bevolking

Hollern scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews