Hotel Hollenstedter Hof

Kinderhotel, Motel, Kleine hotelsWeer vandaag16°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Hollenstedter Hof voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Hollenstedter Hof in het Nederlands

Met jonge kinderen

basic, heel netjes en goed ontbijt

Heidi Herremans
15-7-2012

Het hotel is wat verouderd, maar heel proper en netjes. Perfect als doorreishotel op weg naar Denemarken of Zweden.

De uitbaters zijn heel vriendelijk.

Prima doorreishotel

jog
23-4-2012

keurig, net degelijk hotel met goed ontbijt.

Dicht bij de snelweg tussen Hamburg en Bremen, dus ideaal als stop-over.

Hotel heeft een annex met een soort grote kamers, lekker ouderwets.

Stelde niet veel voor, maar ja, via TO voor 45 incl ontbijt vond ik het verschrikkelijk meevallen.

Restaurant schijnt erg goed te zijn, was erg druk met locals.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hollenstedter Hof in Hollenstedt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hollenstedter Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.