Aparthotel Panoramic Hohegeiss

Aparthotel Panoramic Hohegeiss
7,9

16 tips over Aparthotel Panoramic Hohegeiss

w.vos, 12-9-2013
als je niet zo hoog zit, heb je nog redelijk ontvangst met wifi.
J van den Elshout, 14-6-2013

ik zou er weer naartoe gaan maar ergens lokaal gaan dineren savonds.

Als ik weer zou reserveren zou ik een appartement zo hoog mogelijk vragen aan de zonkant. Goede service en fijne bediening. Wandel mogelijkheden te over, met de auto een binnen een uur rijden echt veel te zien en te doen. mooie goed berijdbare wegen.

Jan, 2-5-2013
Prima wandel gebied. Bezoek aan Goslar mooie vakwerk huizen. Of naar Werningerode en per stoomtrein naar Brocken op1142 mtr hoogte, prijs retour 32 euro 1.30u heen en1.30u terug. Zeer de moeite waard !

We hebben een aantal aanbieders voor Panoramic Hohegeiss voor je op een rij gezet:

leo de boert, 28-12-2012

Als je uit het midden van het land komt(de Betuwe bijv.) wordt je via de TomTom het laatste stuk helemaal binnendoor gestuurd vanaf de A38.

Beter is om afslag 10/Nordhausen te nemen vooral bij slecht weer!

JP Dickmeis, 19-11-2012

ook erg lekker zijn hun gerechten à la carte ( oa de vers gevangen forel beslist de moeite waard).

Doe de grenswandeling, bezoek Goslar, werningerrode , allemaal in de buurt ...

Fer Beerepoot, 22-8-2012
Neem de stoomtrein naar de Brokkenberg.

Tet, 20-8-2012
Wil je wat luxer, laat je kamer Upgrade, kost weinig meer.
Tet, 19-8-2012
Geniet van de omgeving en laat gerust het half pension-eten een keer staan en eet in de bierstube of in het dorp, voor on-Nederlandese prijzen.
Bart Koolbergen , 12-8-2012

Het is een gebied bij uitstek om te wandelen.

Verder zijn er leuke stadjes en hebben wij een klooster bezocht. (Was ondertdeel van het arrangement.)

reiziger, 29-7-2012
de Harz is een schitterend natuurgebied voor wandelaars en fietsers. Er zijn vele leuke stadjes te bezoeken.