Aparthotel Panoramic Hohegeiss

Aparthotel
Aparthotel Panoramic Hohegeiss
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Panoramic Hohegeiss voor je op een rij gezet:

109 reviews over Aparthotel Panoramic Hohegeiss in het Nederlands

Anders

Prima

Guus de Vries
27-3-2017

Het mooie gebied en de service van het hotel

Goede prijs kwaliteit verhouding

carmen
28-9-2016

Kamer voldeed prima eten was eenvoudig maar niet heel veel variëteit.

Heel fijn hotel

Ellen Veentjer
2-8-2015

Jaren geleden was ik er al met mijn ouders en nu met mijn partner en kinderen. Nu hadden we een gehaal opgeknapt appartement. Heel netjes! Het blijft een fijn en rustig hotel met heel veel bezienswaardigheden in de buurt. Het hotel is ook goed betaalbaar. Zelfs in het hoogseizoen.

reusachtige gebouwen

23-11-2014

reusachtige gebouwen. onze kamers sjofel. flinke afstanden naar uitgang en eetzalen.

Het is een basic hotel/appartementencomplex. Prijs/kwaliteit is naar verhouding. Je komt niks te kort tijdens ontbijt en avondeten, je moet alleen geen Haute cuisine verwachten. Het appartement was erg netjes maar sober. Prachtig uitzicht op de 12e verdieping! Personeel is netjes en vriendelijk. In de directe omgeving is naast wandelen geen vertier. Er zijn echter prachtige plaatsen in de omgeving die een bezoek meer dan waard zijn. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad en sauna en dergelijke in het hotel en hebben er dus geen mening over.

Prima hotel in een mooie omgeving

21-10-2014

Prima hotel in een mooie omgeving. Zeer ruime appartementen in de gebouwen.

De kamer was netjes en schoon en het eten was prima. Het personeel was vriendelijk en correct. De laatste avond was de keuze bij het warm eten wat karig.

Een suggestie: meer vorken bij het beleg

Het eten was heel goed maar de de slaapkamer was geen maar

4-9-2014

Het eten was heel goed maar de de slaapkamer was geen slaapkamer maar een grote kast

We hebben er vier nachten geslapen met 2 volwassenen en 1 kind. Geen gebruik gemaakt van de slaapbank in de huiskamer. Bedden waren prima, appt schoon en voorzien van benodigde inboedel en accessoires. Slaapkamers alleen aan de kleine kant.

Wij zijn zeer tevreden over het hotel.

Schitterend mooi gelegen in de natuur met een balkon met uitzicht op de bergen.

De maaltijden waren zeer gevarieerd en smakelijk.

De bediening was heel vriendelijk.

Het appartement was naar wens.

Een gastvrij hotel met zeer vriendelijk personeel aan de balie en in het restaurant.

Dit was ons tweede bezoek aan dit hotel en vinden dit een aanrader voor anderen.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Panoramic Hohegeiss in Hohegeiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Panoramic Hohegeiss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.