Camping Am Bärenbache

40 reviews over Camping Am Bärenbache in het Nederlands

Prettige rustige camping

Bert,
25-8-2017

Mooie iet wat verouderde camping, met ruimte plaatsen op verschillende terrassen. Rotsige ondergrond.

Eigenaren waren vriendelijk en behulpzaam.

Camping ligt in een prachtige omgeving met veel wandel mogelijkheden, mooi zwembad naast de camping, (bijna gratis), en veel vertier in de omgeving.

Prima eenvoudige en betaalbare restaurants in de buurt.

Camping zelf netjes een schoon, de nodige voorzieningen zoals was- en afwas en kook gelegenheid waren aanwezig, en wifi voor de liefhebber.

Iedere dag verse broodjes te bestellen bij de receptie.

Minpuntje de werking van de douches, oud en soms koud. Niet meer van deze tijd met vaste douchkoppen op de wand en een drukknop die om de 30 seconden moet worden bediend en een douchegordijn.

Conclusie voor wij van rust en ruimte houd en niet te hoge eisen stelt een prima vakantie verblijf.

Terrassencamping met verschillende 'straatjes' en soms afgescheiden plekken. Grond is stenig, dus de spijkers gebruiken. Sanitair eenvoudig (waar vind je nog een douchegordijn?) maar alles brandschoon. Door de ligging op ca. 500 meter is het ook op hete dagen goed uit te houden. Het gebruik van het zwembad bleek niet meer helemaal gratis.

Receptie in het voorseizoen niet voltijds bemenst, maar bij de receptie hangt een bord met waar je alvast kunt gaan staan. Eigenaren vriendelijk en zeer behulpzaam.

Omgeving zeer interessant. Door de ligging midden in de Harz is elke bezienswaardigheid wel te bereiken en al vanaf de camping beginnen diverse wandelroutes.

Aanraders: Stolberg, Quedlinburg, Wernigerode, Goslar, van station Schierke wandelen naar de top van de Brocken, de wandelroute langs het voormalig 'ijzeren gordijn' in Sorge (Ring der Erinnerung,) het kneuterige museumpje in het dorp en het DDR-Fahrzeugmuseum in Beneckenstein.

In het dorp is eenvoudig en smakelijk te eten.

Mooi maar geen vier sterren

Herman Meijer
12-5-2016

Camping is mooi terrasvormig gelegen met ruime, afgescheiden plaatsen. Bodem is rotachtig dus haringen niet of nauwelijks te gebruiken. Sanitair goed maar de douches,afgesloten met een gordijn en zonder aflegmogelijkheid,niet meer van deze tijd.

Ontvangst hartelijk, je krijgt wat je geeft. Zwembad en bijbehorend restaurant pas vanaf juni open. Camping is mede door diverse toeslagen bepaald niet de goedkoopste en (betaalde wifi ) reikt niet tot de standplaats. Geen tot weinig verlichting op het terrein.

Veel wandelmogelijkheden in een heel mooi gebied. Ook vanaf de camping.

Slechte ervaring.

Danielbobby
25-11-2015

Waren hier eind Augustus. De douchen waren klein en oud met douchegordijn. één met een deur maar hier had ik een hand te kort. De douchekop zat los en met een drukknop die niet werkte De beheerder was niet erg gedienstig. Verder een mooie omgeving maar hier komen we niet weer.

Vakantie 2015

Fam K.
10-8-2015

Camping is mooi rustig gelegen, prachtig schoon zwembad waar je gratis gebruik van kunt maken. Sanitair is verouderd, maar schoon. Genoeg te zien in de prachtige omgeving. Wifi ontvangst op de plek was slecht, terwijl je er wel extra voor moet betalen. De eigenaar van de camping vonden we absoluut niet klantvriendelijk en kwam niet bepaald gastvrij over. Zijn echtgenote hebben we niet veel gezien, de dame die regelmatig aan de receptie zat was ronduit onvriendelijk. Echt heel jammer, anders was deze camping echt een aanrader geweest, maar voor ons niet nog een keer naar deze plek!

heerlijk rustige, gemoedelijke camping

A van der Pal
14-10-2014

Rustige, gemoedelijke camping met zeer vriendelijk beheerdersechtpaar (Tina en Harry). Tina spreekt goed nederlands, dat heeft ze van de kinderen van de camping geleerd in de loop der jaren. De camping heeft heerlijke zon en schaduwplekken. De camping ligt in een prachtige omgeving. Geen supermarkt op de camping (wel iedere ochtend brood), maar genoeg in de buurt op zo'n 4 km. Geen animatie. Alhoewel Tina één keer in de week, bij goed weer, wel prachtige wandelingen organiseert. Er zijn genoeg gelegenheden in de buurt, waar je heerlijk kunt eten. De camping is met name geschikt voor kleinere kinderen t/m een jaar of 13, 14. Wij waren er met onze jongens van 22, 19 en 16. Zij houden van wielrennen en konden in de omgeving heerlijk "heuveltjes" fietsen. Het bezoeken van verschillende stadjes in het noorden van de Harz (niet ver rijden van de camping) is ook zeer de moeite waard!

een heerlijke en goed onderhouden camping.

Karel
17-8-2014

Ook dit jaar 2014 hebben wij het weer prima naar ons zin gehad en weer voor 2015 gereserveerd.

opnieuw een perfekte vakantie

Herman
14-8-2014

voor het derde jaar achtereen op deze camping met Harry en Tina als eigenaren die het je echt het gevoel geven welkom te zijn.

de kinderen kunnen zwemmen of spelen en de rust die camping heeft is geweldig, middagdutje voor de caravan ? kan hier gewoon.en heel veel te zien en doen in de omgeving

Heerlijke, rustige, gemutliche camping

Gerda de Jong
21-7-2014

De afgelopen twee weken hebben wij op deze camping gestaan met onze drie kinderen (9,8 en 6 jr).

Camping Am Barenbache is een fijne camping met behulpzame eigenaren. De eigenaren staan altijd klaar om te helpen, hebben tijd om een praatje te maken en hebben humor! Ik heb ze beide nog niet zonder lach gezien.

De camping is rustig. Je hoort de vogeltjes fluiten. Heerlijk.

Het sanitair is schoon; wc's hebben wc-papier en een zeep dispenser hangt bij de wastafels. Je kunt brood voor de volgende dag bestellen. De omgeving is schitterend. We hebben er twee weken gestaan maar nog lang niet alles gedaan wat we wilden doen.

Tip: 's avonds koelt het af (je staat ook op 600 meter hoogte) dus het is verstandig om een lange broek en trui mee te nemen.

Aardige camping in de mooie Harz.

Heidi
18-10-2013

Terrassencamping in leuk klein dorp in de mooie Harz. Veel mogelijkheden voor uitstapjes. Ruime plaatsen. Het mooie gemeentelijke zwembad is gratis te bezoeken voor campinggasten. Sanitair is redelijk. Wifi moet betaald worden, waarna je een handgeschreven briefje met inlogcode krijgt. Ontvangst op de plaats is slecht, In de buurt van de receptie goed, maar geen goede mogelijkheid om daar te zitten. Alleen een bankje in de zon. Niet fijn met laptop op schoot en zon op het scherm. Stroom is 16A. Geen slechte camping maar te duur voor wat je er voor krijgt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Bärenbache in Hohegeiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Bärenbache zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.