We hebben een aantal aanbieders voor Hohegeiss voor je op een rij gezet:

Reviews over Hohegeiss

Prettige rustige camping

Bert,
    25-8-2017

Mooie iet wat verouderde camping, met ruimte plaatsen op verschillende terrassen. Rotsige ondergrond.

Eigenaren waren vriendelijk en behulpzaam.

Camping ligt in een prachtige omgeving met veel wandel mogelijkheden, mooi zwembad naast de camping, (bijna gratis), en veel vertier in de omgeving.

Prima eenvoudige en betaalbare restaurants in de buurt.

Camping zelf netjes een schoon, de nodige voorzieningen zoals was- en afwas en kook gelegenheid waren aanwezig, en wifi voor de liefhebber.

Iedere dag verse broodjes te bestellen bij de receptie.

Minpuntje de werking van de douches, oud en soms koud. Niet meer van deze tijd met vaste douchkoppen op de wand en een drukknop die om de 30 seconden moet worden bediend en een douchegordijn.

Conclusie voor wij van rust en ruimte houd en niet te hoge eisen stelt een prima vakantie verblijf.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie op een eenvoudige camping.

Gerrit,
    30-6-2017

Terrassencamping met verschillende 'straatjes' en soms afgescheiden plekken. Grond is stenig, dus de spijkers gebruiken. Sanitair eenvoudig (waar vind je nog een douchegordijn?) maar alles brandschoon. Door de ligging op ca. 500 meter is het ook op hete dagen goed uit te houden. Het gebruik van het zwembad bleek niet meer helemaal gratis.

Receptie in het voorseizoen niet voltijds bemenst, maar bij de receptie hangt een bord met waar je alvast kunt gaan staan. Eigenaren vriendelijk en zeer behulpzaam.

Omgeving zeer interessant. Door de ligging midden in de Harz is elke bezienswaardigheid wel te bereiken en al vanaf de camping beginnen diverse wandelroutes.

Aanraders: Stolberg, Quedlinburg, Wernigerode, Goslar, van station Schierke wandelen naar de top van de Brocken, de wandelroute langs het voormalig 'ijzeren gordijn' in Sorge (Ring der Erinnerung,) het kneuterige museumpje in het dorp en het DDR-Fahrzeugmuseum in Beneckenstein.

In het dorp is eenvoudig en smakelijk te eten.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima

Guus de Vries,
    27-3-2017

Het mooie gebied en de service van het hotel

Gereisd met partner in mei 2015

Goede prijs kwaliteit verhouding

carmen,
    28-9-2016

Kamer voldeed prima eten was eenvoudig maar niet heel veel variëteit.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooi maar geen vier sterren

Herman Meijer,
    12-5-2016

Camping is mooi terrasvormig gelegen met ruime, afgescheiden plaatsen. Bodem is rotachtig dus haringen niet of nauwelijks te gebruiken. Sanitair goed maar de douches,afgesloten met een gordijn en zonder aflegmogelijkheid,niet meer van deze tijd.

Ontvangst hartelijk, je krijgt wat je geeft. Zwembad en bijbehorend restaurant pas vanaf juni open. Camping is mede door diverse toeslagen bepaald niet de goedkoopste en (betaalde wifi ) reikt niet tot de standplaats. Geen tot weinig verlichting op het terrein.

Veel wandelmogelijkheden in een heel mooi gebied. Ook vanaf de camping.

Gereisd met partner in mei 2016
Hohegeiss scoort een 7,3 uit 10, op basis van 20 reviews