We hebben een aantal aanbieders voor Hohegeiss voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Hohegeiss voor je op een rij gezet:

Reviews over Hohegeiss

• 8Marcha Enters16-08-2013

Superplaatsje

Mooi en rustig klein bergdorpje met goede mogelijkheden om te eten en een zeer fraai supermarktje waar je echt van alles kunt kopen.

juli 2013

• 8Herman14-08-2014

prachtige zeer bosrijke omgeving

wandelen mountainbiken wielrennen dagtripjes, van alles is mogelijk.

• 9Sfeer in stad
    • 7Uitgaanslevenn

juli 2014

• 7Ditta van der Meulen 20-08-2012

Klein dorpje

Mooi klein dorpje, met wat leuke resaurants, die niet al te duur zijn!

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2012

• 6Fam. Bisschops23-11-2012

Beetje vergane glorie

Er zijn voldoende restaurants en overnachtingsmogelijkheden en de omgeving is prachtig, maar het dorp zelf zou wel een opknapbeurt kunnen gebruiken. Veel achterstallig onderhoud en aardig wat leegstand. Het voormalig Oost-Duitse buurdorp ziet er beter uit.

• 5Cultuur

juli 2012

• 8renatepost-adema14-07-2013

mooie plek

ga er wel weer s heen vele dorpen en steden omgeving s mooi

• 8Cultuur

Gereisd met partner in juli 2010

• 6van Boven12-01-2017

Knus dorpje

Knus dorpje niet heel veel te beleven maar wel gezellig on een keer doorheen te wandelen.

• 7Sfeer in stad
    • 3Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

september 2016

• 8A van der Pal14-10-2014

prachtige omgeving

Klein stadje, niet veel te beleven. Wel leuke restaurantjes en koffie gelegenheden. Voor meer vermaak moet je wat verder rijden. Dat er niet zoveel te beleven viel, was voor ons niet belangrijk. Wij gingen voor de (fiets)omgeving en de rust.

• 7Sfeer in stad

juli 2014

• 8w.vos12-09-2013

mooie omgeving

fantastisch om te wandelen, leuke dingen om naar toe te gaan, kasteel, rondvaart, park enz.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7P.W. Sloot04-08-2013

Fraai gelegen, heel rustig dorp.

Het blijkt dat Hohegeiss een stuk groter is dan je in eerste instantie denkt! De hoofdweg loopt over de top, en het dorp gaat nog een heel eind de "diepte" in. Kurpark met Tretbecken, VVV-kantoor, enkele restaurants, en een klein winkeltje. Het nabijgelegen Benneckenstein heeft een goede bakker en een grote supermarkt. Deze dorpen zijn fijne uitgangspunten woor wandelingen in de bergen.

• 10Omgeving
    • 4Uitgaanslevenn

juli 2013

• 4antoon18-09-2011

nooit meer

het diner was byzonder slecht. De soep bestond meestal uit water met als toevoeging wat grof gesneden ui of wortel , aardappelsoep: ook alleen maar een maizena-achtig papje. Het vlees was meestal niet lekker. Zgn. rollen met groente erin, dan gekookt en even aangebruind. Het was goed dat er ook nog matige desserts waren, anders was het na 1 week helemaal huilen met de lamp uit. Na 2 dagen zijn we inkopen gaan doen om wat gezelligs te eten. We hadden een comfort-app. Bijgeboekt á 10 euro per dag. Resultaat: een niet komplete keuken. Alleen 2 kookplaatjes, verder niets. Geen magnetron of oventje. Zijn voor die prijs wel wat anders gewend. Komen hier nooit meer terug.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur