Hotel Van der Valk Hildesheim

KinderhotelWeer vandaag8°4°
Hotel Van der Valk Hildesheim
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Hildesheim voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel Van der Valk Hildesheim in het Nederlands

Zeer geslaagd

Riet Van den Sande,
25-8-2017

Ik zou niet weten wat er misschien niet goed zou kunnen zijn: ik geniet nog steeds na.

Ontbijt stak er wel bovenuit

Gereisd met partner in oktober 2015

Redelijk

Jan H,
14-8-2017

Het hotel ligt op een prachtige locatie in het centrum van Hildesheim. Top.

De kamer was ook prima met een mooie badkamer. Wij hadden halfpension geboekt maar dat was zeker geen succes. Ontbijt is goed, op vrijdagavond een BBQ buffet ook nog prima, maar op zaterdagavond een keuzemenu waarbij je uit twee hoofdgerechten of een vegetarisch hoofdgerecht kunt kiezen. Op zondag exact hetzelfde keuzemenu! Op de vraag of dit wel klopte was het antwoord ja.

Op maandag weer hetzelfde, dat ging ons te ver. Vanaf dat moment de rest van de week de normale kaart, ook niet geweldig uitgebreid, wij hadden bij Van Der Valk zeker een betere kaart verwacht.

Gereisd met partner in augustus 2017

Marc,
7-8-2017

Fantastisch hotel, mooie ligging aan de markt, zeer behulpzaam, vriendelijk personeel!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

HotelSpecials.nl

fantastisch en zeer mooie steden op korte afstand

k van der weg,
19-7-2017

als je van cultuur en natuur en wandelen houd is dit een mooie omgeving

Gereisd met partner in juli 2017

Prachtig gelegen

Jacques
16-9-2016

Hotel is gelegen te midden van andere prachtig gerestaureerde panden op marktplaats. Ontbijt zoals gewend bij van der Valk. Vriendelijk personeel. Vanuit Hildesheim kun je andere veel mooiere plaatsen bezoeken o.a. Hameln (rattenvanger), Goslar, Wernigerode, Celle.

Gereisd met partner in september 2016

Goed hotel!

erjendrost
17-1-2015

Mooi hotel, ruime en schone kamer, ruime badkamer. Gelegen centraal aan het mooie marktplein (in ons geval de kerstmarkt). Leuke stad om te bezoeken, vooral 2 prachtige werelderfgoed kerken. Echter met 2 dagen heb je alles wel bekeken. Voor 2 overnachtingen dan ook een prima hotel. Lekker uitgebreid ontbijt, wij vonden het eten in het restaurant gemiddeld (veel zout)., daarom de 2e avond elders in de stad wat gegeten.

De kerstmarkt in Hildesheim viel ons wat tegen, erg kleinschalig. Verwacht hier dus bij een boeking in de kersttijd niet al te veel van.

Gereisd met partner in december 2014

Super, geweldig goed verzorgd.

Sonja
27-10-2014

Van der Valk Hildesheim geweldig. Ruime nette kamers, gratis minibar goede bedden, tv met nl-zenders. Badkamer met regendouche. Warm water zwembad/ sauna. Ligging perfect aan plein, alles op loopafstand.

Gereisd anders in oktober 2014

super hotel met perfecte ligging

meneer Knoben
8-10-2014

Alles is naar volle tevredenheid geweest. Het oktoberfest maakte het verblijf compleet, echt een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2014

Komen zeker terug naar dit uitstekende hotel

chris en nel
3-8-2014

Via reisorganisatie dit hotel samen met bevriend echtpaar geboekt. Gebruik gemaakt van de 3=2 actie met HP. Uitstekend hotel op een leuke locatie aan plein in centrum. Kamers prima uitgerust en schoon. Aan het gebruik van alcoholvrije dranken uit minibar op kamer zijn geen kosten verbonden.

Ontbijt uitstekend zo ook het diner. Het arrangement bood keuze uit voldoende gerechten bij diner Kwaliteit prima. Zeer vriendelijk personeel.

Leuk terras aan het marktplein waar je bij mooi weer ook heerlijk kunt ontbijten en dineren.

Voor ons slechts 1 minpuntje t.w. bereikbaarheid. Als je het opgegeven adres Markt in Hildesheim in navigatiesysteem opneemt, kom je er niet.

Bleek dat je Jacobistrasse in Hildesheim moet invoeren. Dit staat wel zo in de brochure van het hotel vermeld maar daar beschikten wij niet over.

Gereisd met vrienden in juli 2014

In alle opzichten mooi en goed hotel

verweij
18-7-2014

Hotel ligt centraal t.o.v zowel horeca, winkels als ook van wandelmogelijkheden. De Markt, waaraan het hotel ligt, is rijk aan mooie gevels, en gezellige terrasjes. Heeft wel een keerzijde: tot laat geluid waardoor de nachtrust in het gedrang kan komen als je aan de marktzijde een kamer hebt. De kamer is prima, mooie badkamer en heel schoon. Ontbijt is zeer uitgebreid.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Hildesheim in Hildesheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Hildesheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.