We hebben een aantal aanbieders voor Hildesheim voor je op een rij gezet:

Reviews over Hildesheim

Prima

Fam Wes,
    12-5-2018

Mooi groot centraal gelegen hotel. Wij hadden een familiekamer, dwz twee x een tweepersoonskamer met tussendeur. Prima kamers, goede faciliteiten. Goed ontbijt, de kids konden zelfs verse wafels maken.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Zeer geslaagd

Riet Van den Sande,
    25-8-2017

Ik zou niet weten wat er misschien niet goed zou kunnen zijn: ik geniet nog steeds na.

Ontbijt stak er wel bovenuit

Gereisd met partner in oktober 2015

Redelijk

Jan H,
    14-8-2017

Het hotel ligt op een prachtige locatie in het centrum van Hildesheim. Top.

De kamer was ook prima met een mooie badkamer. Wij hadden halfpension geboekt maar dat was zeker geen succes. Ontbijt is goed, op vrijdagavond een BBQ buffet ook nog prima, maar op zaterdagavond een keuzemenu waarbij je uit twee hoofdgerechten of een vegetarisch hoofdgerecht kunt kiezen. Op zondag exact hetzelfde keuzemenu! Op de vraag of dit wel klopte was het antwoord ja.

Op maandag weer hetzelfde, dat ging ons te ver. Vanaf dat moment de rest van de week de normale kaart, ook niet geweldig uitgebreid, wij hadden bij Van Der Valk zeker een betere kaart verwacht.

Gereisd met partner in augustus 2017

Marc,
    7-8-2017

Fantastisch hotel, mooie ligging aan de markt, zeer behulpzaam, vriendelijk personeel!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prima hotel

Hugo,
    25-7-2017

Het hotel ligt op een berghelling met uitzicht over de stad vanaf het bordes. De loopafstand naar het centrum is ca. 2 km. De receptie met lobby heeft aansluitend het restaurant. Onze kamer op de 1e verdieping, ca. 20 m2, is even als de andere kamers recentelijk gerenoveerd en heeft een goed 2-pers. bed, één fauteuil met rond tafeltje, bureau met kastje, koffer boy en klerenkast.

De badkamer met douche ziet er pico bello uit. Er is geen kluisje, airco en koelkastje. Schone vloerbedekking, voldoende verlichting, gratis parkeren en wifi.

Ontbijt: goed.

Ons oordeel: Een aanbevelenswaardig hotel.

Gereisd met partner in juli 2017
Hildesheim scoort een 8 uit 10, op basis van 24 reviews