Hotel Leger Hesel

3 reviews over Hotel Leger Hesel in het Nederlands

Eenvoudig maar goed

Thomas
10-2-2009

Heb in dit Hotel een paar maal overnacht op doorreis van en naar Bremen airport. Late aankomst of zeer vroeg vertrek nooit een probleem. Ontbijt voldoende. Eenvoudige, wat gedateerde kamers echter proper. Sauna aanwezig (zelf niet getest).

Gereisd Alleenreizend in Tue Feb 10 2009 21:59:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ook al heb je gereserveerd ze zijn gesloten

de Niet
7-1-2009

We hadden in november 2008 gereserveer maar het hotel was gesloten. Zonder tegenbericht of wat dan ook daar sta je dan. Verder ligt het achter een snackbar en ziet het er verwaarloosd uit. Geen aanrader dus.

Gereisd Met partner in Wed Jan 07 2009 08:43:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Nooit meer

J Roozendaal van Dijk
15-10-2008

Zwembad kapot, geen drinken en eten te verkrijgen in het hotel. Krakende bedden. We zijn heel wat gewend en kennen heus de prijs/kwaliteit verhoudingen maar deze waren hier ver te zoeken. Onverzorgd uit ziend personeel.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• AdresStikelkamper Strae 5 26835(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leger Hesel in Hesel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leger Hesel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.