Hotel Best Western Heidehof

FamiliehotelWeer vandaag24°14°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Heidehof voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl

2 reviews over Hotel Best Western Heidehof in het Nederlands

Modern hotel

Fam.Bleumink
27-6-2016

Centrale ligging in het centrum Vriendelijk personeel Mooie kamers Internationaal uitstekend ontbijt Prima keuken Startpunt voor wandel en fietstochten.

Gereisd Met partner in juni 2016

Zeer goed verblijf

Ton Falkmann
26-7-2015

Wij hebben hier een nacht geslapen op doorreis naar huis. Prima hotel met mooie kamers en zeer gastvrije medewerkers. Goed gegeten. Onze zoon heeft genoten van het mooie zwembad. Voor een volgend bezoek aan deze regio kiezen wij weer voor dit hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Heidehof in Hermannsburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Heidehof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.