Camping Weserbergland

Camping Weserbergland

12 tips over Camping Weserbergland

rna89, 28-6-2015
Bierbrouwerij bezichtigen is erg leuk. Bezoek op zondag Hameln met het rattenvangerspel!
rna89, 30-5-2015
Weserradweg, Höxter, Hameln op zondag.
Arnold, 11-5-2015
De rodelbaan iets verderop in Bodenwerder voor kids maar ook voor volwassenen! En de Duitse Curry wurst en plaatselijk Weisbier.

Jan Visser, 13-8-2014
Rondje Holzminden op de fiets eerst op het pontje dan weer via Holzminden terug en Hannover en Hamelen zijn ook leuke plaatsen om te bezoeken.
A. Helwegen, 10-7-2014

Tijd van douchen is wat aan korte kant, zeker voor vrouwen met lang haar of ouders met kinderen omdat gebruikt gemaakt wordt van douchemunten.

Prachtig fietsgebied en diverse supermarkten op korte afstand, Nogmaals topcamping.

Rita, 12-8-2013
leuke plekjes om te bezoeken zijn Einbeck met zijn prachtige binnenstad, Hameln, Hannover, gewoon rond rijden en er regelmatig uit gaan om de omgeving te bekijken.

fam. Boots, 28-4-2013
Bad Pyrmont..... Zeker een bezoekje waard!
yvonne_7, 8-7-2012

Rattenvanger van Hameln.

Bad Pyrmont

Hannovisch Munden

Borderwerder

Hameln - Chinees Restaurant ( Chinees Palas)

Porseleinfabriek Furstenberg

Bierbrouwerij Allersheimer

In een straal van 80 kilometer kun je hele grote plaatsen bezoeken.

a_heide11, 7-7-2012

Ga op zondag morgen naar Hamelen voor het sprookje van de rattenvanger (gratis)

en je moet ook het plaatsje Einbeck met zijn vele vakwerkhuizen bezoeken

Jan, 8-6-2012
In het laagseizoen krijgt men korting met de ACSI-kortingskaart.