Tijdelijk €25 aanbetaling

Weserbergland

We hebben de beste aanbieders voor Camping Weserbergland voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 124 reviews
+19

8.7FantastischScore uit 124 reviews
  • 8.7Staat v/h sanitair
  • 7.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Weserbergland in Heinsen is van alle gemakken voorzien. Je verblijft op ruime plaatsen, het sanitair is modern en de camping is gelegen aan de rivier de Wezer. In de kantine kun je een drankje of ijsje halen. Neem een duik in het zwembad, fiets langs de rivier of bezoek het pittoreske Heinsen. In Hamelen is op zondag het rattenvangersspel.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

124 Reviews over Weserbergland

• 8Tyarri29-05-2022

Degelijke, rustige camping met ruime plaatsen.

Plaatsen zeker aan de Weser ruim. Mooie groene grasmat. Sanitair netjes en voldoende. Wel afgepast. Water wasbakken stopt steeds en douchen 3.5 min. voor 1 euro. Afwas plaatsen wat krap. Misschien lag het aan het wisselende weer maar we miste sfeer op de camping. WiFi maar heel beperkt gratis. Al met al een redelijk dure camping. Wel heel rustig en geen last van verkeer.Maar zeker geen SVR mentaliteit camping.

• 9EVert en Marja12-08-2021

Prachtige omgeving/camping aan de Weser.

Exact zoals mijn voorgangers hebben beschreven. Super fijne camping. Ik heb wel paar puntjes toe te voegen: Fantastische fietsomgeving, zowel voor gewone fiets, maar zeker voor een E- Bike. Douchen met een muntje vind ik aanzienlijk minder. Ontspannen douchen met lang haar gaat niet, ondanks dat je hem tussen door uit kunt zetten. En je wilt er toch ook wel even relaxed onder kunnen staan toch? Het is een ongelooflijke rustige camping, wel jammer van het veelvuldige langdurige gemaai van de camping eigenaar, elke dag. Dat komt, omdat ze geen wisseldag hebben. Het is zeker een camping waar we een tweede keer heen zouden kunnen gaan, terwijl we dat zelden doen!

• 9Eetgelegenheden
  • 10De Emslanders09-08-2021

Toppy!

Wat heerlijk weer om op de Weserbergland camping te zijn geweest.Echt thuis komen!In deze tijd.Alles goed geregeld en alles top voor elkaar. Weer een mooi begin van 2021 om hier weer terug te komen.Het was fijn om weer bij jullie op de camping te verblijven. Tot ziens! Astrid en Jan Willem. Groetjes uit Emsland.....

• 8Marrie De Boer01-07-2021

Was weer super,alles tip top geregeld.

Ons verblijf was weer erg fijn,rustig en gezellig en alles weer super geregeld.

• 5Eetgelegenheden
  • 10Erik M.27-09-2020

Super camping!

Leuk Nederlands stel die al ruim 10 jaar een pracht camping runnen. We hebben de camping bezocht nav een vakantiebeurs bij PAUW recreatie te Heerhugowaard. Terrein en sanitair ongelooflijk strak en super schoon. Vriendelijke ontvangst en mooie ruime plekken. Direct vanaf de camping zijn prachtige fietsroutes beschikbaar in een schitterend landschap. In de directe omgeving een supermarkt die alles heeft. Ivm de Corona moesten we uitwijken van Z-Frankrijk naar het dichterbij gelegen Weserbergland. Zo heeft Corona ook nog iets goeds voortgebracht; een bezoek aan een topcamping op 1 dag rijden van huis waar we anders niet gauw zouden komen omdat we altijd richting het Zuiden gaan. Op de camping wordt een zeer goed lokaal biertje (0.5l) getapt op een gezellig terras. Broodjes te bestellen voor ontbijt. Er is geen restaurant. Een echte aanrader voor iedereen die van rust, ruimte, schoon sanitair en natuurschoon houdt.

• 10John verplak22-09-2020

Geweldig

Als je van rust ,fietsen en of wandelen hou dan kom je hier zeker aan je trekken ,zo mooi allemaal camping netjes onderhouden douche,s netjes schoon geweldige Nederlandse eigenaren ,leuke dorpjes in de buurt ,in een woord ,,,,,genoten ,komen hier zeer zeker nog een keer terug

• 10Kampeerder01-09-2020

SUPER CAMPING !!

Zoveel verschillende camping gasten, van gezinnen met grote en kleine kinderen, echtparen, fietsers, motorrijders, kanoërs, met hond/zonder hond. enz. enz. Maar wat een RUST op deze camping. Geweldig!!.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Franssen17-08-2020

Perfect

Geweldige camping, zeer ruime plaatsen goed onderhouden sanitair vriendelijke eigenaren totale rust geweldig

• 7Maarten16-08-2020

Prachtige ligging

Het is een mooie en keurig verzorgde camping met een schitterend uitzicht! Minpuntjes zijn: slecht bereik internet, recht toe recht aan zwembad, muntjes douche kosten 1 euro!! voor 3,5 min, nog nooit meegemaakt!!

• 6Eetgelegenheden
  • 10Fam. Quodbach15-08-2020

Geweldig. Volgend jaar weer.

Dit is een camping waar je heerlijk tot je rust kan komen. Heerlijk zwemmen in de rivier of zwembad. Of wandelen in de mooie natuur . Een echte aanrader voor iedereen die de mensenmassa wilt ontvluchten

• 9Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar