Camping Weserbergland

Weer vandaag16°-3°
Camping Weserbergland
9,4

Omschrijving
Camping Weserbergland in Heinsen is van alle gemakken voorzien. Je verblijft op ruime plaatsen, het sanitair is modern en de camping is gelegen aan de rivier de Wezer. In de kantine kun je een drankje of ijsje halen. Neem een duik in het zwembad, fiets langs de rivier of bezoek het pittoreske Heinsen. In Hamelen is op zondag het rattenvangersspel.

99 reviews over Camping Weserbergland in het Nederlands

Best there is

Edwin/marjolein,
4-8-2018

Dit is echt een top camping.

Goede prijs

Lekker biertje of koffie.

Ijsjes top (aldus de kids)

Kan niks negatiefs bedenken

Alle vriendelijkheid van de complete fam.de reus.

Geweldige ruime plaatsen.

Mooi fiets en wandel omgeving

Ohja wel 1 nadeel !!

Vakantie duur te kort 😃

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Niet verwacht , zo mooi!

Henri Kommer,
30-7-2018

Geweldig mooie en nette camping,super schoon en nieuw sanitair.

mooie ligging en voor ons een dikke 10!

Gereisd met partner in juli 2018

Aanrader voor fietsen langs water.

Rob en Afke Veenstra,
5-7-2018

Prachtig gelegen aan de Weser met prima sanitair met mooie fietspaden en pontjes.

Gereisd met partner in juni 2018

Fijne rustige camping

Arie van Willigen,
20-1-2018

Dit jaar gaan we voor de zevende keer terug naar deze camping. Fijn zwembad en mooi, schoon en modern sanitair.

De familie Reus doet zijn uiterste best om het je naar de zin te maken. De wifi is dit jaar (zomer 2017) verbeterd en op het hele terrein is een goede verbinding.

De verlichting is in 2017 vernieuwd. Wij vinden het voor een charmecamping wat veel.

Een gezellige kantine met terras voor koffie,thee, fris, plaatselijk biertje en een wijntje. Ook is er ijs te koop.

Gereisd met partner in juli 2017

Geen vaste plaatsen . Wel verhard. Super sanitair en aardige beheerders. Prachtig fietsen langs weserradweg. Mooiste camping langs de weder.

Gereisd met partner in september 2017

+Grote plaatsen op een goeie grasondergrond. Superschoon sanitair en afwasplaatsen. Erg gastvrije beheerders. Alles prima verzorgd.

Veel te zien in de omgeving. Goeie fietspaden aan beide kanten van de Weser. Met een e-bike is het goed fietsen in de heuvels rondom de camping.

_Douchen met muntjes 3 en halve minuut is aan de korte kant. Door start/stop systeem was het wel goed te doen. Douche was gelijk warm en flinke straal. Het internet hebben we niet gebruikt. Inloggen op de plaats ging niet echt. Wi-Fi op het terras niet geprobeerd.

Gereisd met partner in augustus 2017

Topcamping!

TOPCAMPING,
23-8-2017

Tevreden kampeerders,

Overdoen voor de 7e keer,

Prima en super schoon toiletgebouw,

Compleet onthaasten,

Aimabele eigenaren,

Mooie omgeving t Weserbergland,

Prachtig schoon zwembad,

Ieder jaar weer verbeteringen aangebracht,

Niets is teveel,meedenkende eigenaren,

Genieten op een Topcamping

Prachtig

Hartman,
13-8-2017

Mooie camping aan de Weser, vriendelijke eigenaren, schoon sanitair, mooie fietsomgeving , onze complimenten hoe snel er werd gereageerd toen de Weser te hoog kwam te staan!

Gereisd met partner in juli 2017

een rustige camping met een heerlijk zwembad, grote plaatsen met tegels voor de caravan .de weser stroomt dwars door de camping heen en heeft mooie visplekjes. de eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam om een lang verhaal kort te maken een echte aanrader . het dorpje heinsen is pitorestisch en een supermarkt is maar een paar kilometer in polle. de dorpen in de omgeving zijn ook een dikke 10 waard.

ik zou zeggen ga er kamperen en oordeel zelf

vr groer greet en henk ubels glimmen.

Gereisd met partner in mei 2017

Fantastich

Wim en Janny Bakker,
18-7-2017

We werden heel hartelijk ontvangen door Jan Willem en Astrid op deze heerlijk rustige camping aan de Weser. We kregen een schitterde plaats met een stenen straatje voor de caravan. Alles blijft zo lekker schoon. We waren van plan om 1 week te blijven dit 17 dagen geworden. Wat heel fijn is op deze camping dat de auto's achter de caravan worden geplaatst zo blijf je tussen de caravans door de Weser op veel plaatsen zien. Je ziet aan alles dat deze camping met liefde wordt gerund We vinden het fijn om de dag met zwemmen te beginnen. Toen ik dat kenbaar maakte was het hek altijd vroeg open. Ik het begin was het water fris maar de heerlijke warme en zeer schone douch maakte veel goed. We hebben veel gebruik van het zwembad Het zwembad is niet groot maar super schoon. Iedere morgen lekker vers brood. De omgeving is prachtig om te fietsen of te wandelen. Toen we weg gingen zeiden we tot ziens. Maar 3 weken later zijn we nog 1 week geweest. Jan Willem en Astrid bedankt voor de fijne tijd. Ga zo door met jullie schitterende camping Jullie zijn mensen om van te houden. Als het mag komen we zeker nog eens terug Lieve groet Wim en Janny Bakker

Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Weserbergland in Heinsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Weserbergland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.