Vakantiepark Ferienzentrum Heidenau

Vakantiepark
6,4

• Activiteiten3,0

4 reviews over Vakantiepark Ferienzentrum Heidenau in het Nederlands

Voor ons geen camping om terug te komen

Frans
23-9-2018
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3

Vrij grote camping grote afstanden naar toiletgebouw en restaurant en kiosk om broodjes te halen We zijn 1 nacht geweest Let op honden zijn niet toegestaan

Gereisd Met partner in september 2018

Mooie en goed gelegen camping

ton49
4-7-2016

Dicht op de snelweg die je ook hoort zonder er echt last van te hebben, monotoon geluid. Mooie camping met zwemmeertje. Goed en gezellig restaurant met de echte Duitse keuken.

Prima doorreiscamping met lekker zwembad

M Smit
22-5-2016

Wij kwamen met zeer slecht weer aan dan is het inderdaad erg modderig. Maar waar niet. We mochten zelf plek uitzoeken dus dan kun je toch het beste plekje uitzoeken. Zwembad verwarmd dus bij 7 graden toch even lekker gezwommen. Een nachtje als doorreis hier gestaan. Sanitair keurig met sleutel te bereiken dus alles was heel netjes en schoon.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping

Jan
24-9-2015

Goede camping, ook voor overnachten doorreis. Je mag zelf weten waar je gaat staan op de aangewezen velden. Sanitair prima. Bij veel regen velden bijna onbegaanbaar. Prima basis voor uitstapje naar Hamburg. Personeel niet behulpzaam, vroeg om hulp om caravan op verharde gedeelte te zetten ivm vele regen, echter geen tijd. Voor najaar nog wel behoorlijke prijs, met 2 personen 25 euro per nacht betaald. Grieks restaurant aanwezig.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Ferienzentrum Heidenau in Heidenau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Ferienzentrum Heidenau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.