Camping Park Lüneburger Heide

Meer camping info

22 reviews over Camping Park Lüneburger Heide

• 2018
    9Reumer02-07-2018

Een top camping. Zeer aan te raden.

De eigenaren schenken veel aandacht aan alles. Werkelijk alles ziet er pico bello uit. Bijzonder mooi sanitair met familie badkamers zoals je die thuis ook wel zou willen hebben. Heel schoon. Mooie grote plekken met water en elektra aansluiting. Ook het restaurant op de camping verdient een dikke voldoende. Deze camping is zeer aan te raden.

Gereisd met partner in juni 2018

• 2017
    9rineke30-07-2017

zeer verzorgde camping

Deze camping heeft verschillende overnachtingsmogelijkheden.Zeer ruime camping plaatsen, een apart deel voor campers chalets maar ook een 1 persoons"heksen"huisje. Veel voor kinderen te doen oa een zwemplas. honden zeer welkom(maar kosten wel € 3,00 pd. wat best veel is.

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

710o14-06-2016

Camperen in een park

Camperen in tuinachtigesfeer. Compleet met fontein en beelden. Op een rijtje met hagen er tussen. Sanitair nog niet eerder gezien; complete badkamers van hotelkwaliteit. Op camping is eenrichtingsverkeer, als je aan het begin van de ingaande route zit veel verkeer in de namiddag.

Gereisd met partner in september 2015

• 10Ine en Michel04-09-2015

Een perfecte uitvalsbasis

Perfect. We kamperen al 40 jaar en hebben ook nu een zeer doeltreffende camping gehad. Mooi vlak en grote plaatsen en prima gras. Sanitair zeer goed ingericht: er wordt niets nat van kleding of handdoek. Heerlijk warme douches. Is ook gratis. Niet met muntjes oid . Een grote map krijg je bij binnenkomst met allerhande info. Verse broodjes elke morgen met een A4 waarop weersverwachting en info water te doen is. Ook al staat de camping vol geen of nauwelijks wachttijden.
    Een voorteffelijke uitvalsbasis voor steden zoals Hamburg Bremen en Hannover. En de kleinere stadjes zoals lüneburg. Prachtige fietstochten in de omgeving te doen. Een prima restaurant op de camping met zeer vriendelijke bediening. Viel spass met deze camoing

Gereisd met partner in september 2015

• 7Kim11-08-2015

Prima camping. De eigenaren zijn niet aardig.

Wij hebben in juli 2015 twee weken op deze camping gestaan. Een prima camping met grote plekken. Ook heeft iedereen zijn eigen water kraan. Er waren erg veel wespen. Zo erg dat we soms binnen in de caravan gingen eten terwijl het buiten heerlijk weer was. Het sanitair is mooi en schoon.. Het natuurlijke meer is leuk maar koud. Het restaurant organiseert elke vrijdag een bbq maar die is niet aan te raden. Het terras heeft ook veel wespen. De eigenaren zijn niet heel vriendelijk. Mijnheer maait hele dagen het gras en is nors en onvriendelijk. Mevrouw is ook niet heel aardig. De jongeman achter de toonbank is wel aardig. De slagboom is tussen 1300 en 1500 dicht. Je kan er dan niet uit met de auto. Wel kan je alvast de auto buiten de slagboom parkeren. Al met al een prima vakantie. Maar twee weken op deze camping is toch wat veel. omgeving is veel te doen. Tropische zwembad Aqua Mundo, karten, dagje naar Hamburg of Bremen,
    Lopen over de heide, outlet.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Harrie Fröling02-07-2015

Gaan hier al voor het zevende jaar naar toe

Het zwembad is een natuurbad met strandje

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 9gertenmirna14-05-2015

Uitstekende camping

Een mooie camping met geweldig sanitair. Elke dag bij de verse broodjes een briefje met de weersverwachting en wat er te doen is op de camping of in de buurt. De omgeving is mooi en een goeie Famila supermarkt op 7 kilometer in Schnevedingen. Leuke kleine dierentuin op de camping waar de kinderen elke middag mogen aaien en voeren.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9nijenhuispostma09-08-2014

prachtige camping

Met veel plezier hebben we hier twee nachten verbleven. Zelden zo'n mooi aangelegde camping gezien. Alles is met veel oog voor sfeer aangelegd. Sanitair is fantastisch. Er zijn badkamers waar je met het hele gezin kunt douchen. Het wordt goed onderhouden en schoongemaakt. Leuk is ook de keuken waar je kunt afwassen, koken en de magnetron gebruiken. Voor kinderen is er veel te doen. Er wordt van alles georganiseerd. 's Morgens kun je vanaf 8 uur verse broodjes halen die je de dag ervoor hebt besteld. Van het restaurant hebben we geen gebruik gemaakt. Op de camping zijn vooral Duitsers en Nederlanders. Het is er rustig. Echt een aanrader, deze camping.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Andreas07-08-2014

Aanrader

Een week gestaan met onze drie kinderen... We hebben genoten van de prachtig aangelegde en onderhouden camping en de omgeving. Het enige nadeel vonden we het autoverkeer, doordat er een eenrichtingsverkeer geldt, kregen we alles voor onze plek langs, zeker met kleine kinderen niet ongevaarlijk! En ja...als iedereen zich dan gewoon aan de snelheid houdt....Verder echt een aanrader....we komen graag nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9arno07-04-2014

Fijne vriendelijke camping

Deze camping is ons prima bevallen. Het is een gezellige kleinschalige goed onderhouden camping, met voldoende gelegenheden voor een aangenaam verblijf. Vooral voor kinderen tot 12 jaar. Paardrijden, mooie skelterbaan, speeltuinen, twee trampolines, zwemvijvertje met strandje. Zowel huisjes en caravan te huren, leuk aan het water. Ook kleine sfeertuintjes gemaakt met muziek of vlinderthema. Nuttige informatieklapper bij ontvangst en zeer mooie nieuwe sanitair gebouw. Maar ander gebouw is wat gedateerd. Wel beide zeer schoon. Verwacht geen groots spektakel maar juist feiner deutsche gemutlichkeit! Honden zijn overigens ook meer dan welkom...

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

2 tips over Camping Park Lüneburger Heide

• Linda van Maanen, 09-12-2012

Bezoek de prachtige plaatsen in de buurt en vergeet vooral niet het prachtige Celle. Nooit beschadigd geweest en het staat vol met prachtige oude panden. Leuke sfeer, erg gezellig.

• gertenmirna, 14-05-2015

Aan de overkant zit een boer die verse eitjes verkoopt maar ook heerlijke gerookte worst en forel.

1 vraag over Camping Park Lüneburger Heide

• Jan v hemert, 04-02-2014

Kan er goed gefietst worden

Wij zijn 70 jaar en kan er goed gefietst worden

gertenmirna, 14-05-2015

Ja hoor er zijn vele routes in de camping map te vinden

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig