Hotel Zum Deutschen Hause

Kleine hotelsWeer vandaag21°
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Deutschen Hause voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Zum Deutschen Hause in het Nederlands

We zijn nu al een paar keer geweest en alles is altijd het

11-1-2015

We zijn nu al een paar keer geweest en alles is altijd goed voor elkaar: ontvangst, het eten, de drankjes en de gezellige sfeer (mede door het personeel/eigenaren).

Gereisd Anders in Sun Jan 04 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Deutschen Hause in Hatten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Deutschen Hause zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.