Camping Park Stuerberg

6 reviews over Camping Park Stuerberg in het Nederlands

De service is erg goed.

Gerhard
9-8-2018

Prima camping, heel netjes en alles goed verzorgd. Omgeving ook erg mooi om te wandelen en te fietsen.

Prima camping

J vd Akker
5-8-2015

Voor een nacht gestopt op weg terug van de Oostzeekust. Aangenaam verrast door de ruime plekken en gastvrije ontvangst.. Alles netjes in orde en onderhouden. Wifi inmiddels gratis en 5 minuten warm water voor 50 ct is redelijk. Om te eten werden we doorverwezen naar de Italiaan in het dorp. De routebeschrijving lag al klaar. Overigens een prima plek om te eten. We zeker nog eens terug. Ook om van hieruit Bremen te bezoeken. 1/2 uurtje rijden.

Gereisd Met partner in juli 2015

Leuke camping

G.
31-7-2014

Leuke camping, gelegen tussen Bremen en Hamburg. Vriendelijke uitbater. Ruime plaatsen. Heel goed onderhouden en proper sanitair. Minpunt is dat de douches betalend zijn en er maar een zwakke straal water uitkomt. (Spaarkop) Leuke speelplaats aanwezig, onze kindjes vonden deze super. Gratis wifi.
Jammer van de douches, maar al de rest is zeker in orde.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Leuke en rustige camping

Jan
1-7-2014

Ruime plaatsen, voldoende ruimte voor doortrekkers, goed sanitair, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar. Ligt dicht bij grote weg, is hoorbaar maar niet storend. Er is op 500 meter een ven (alleen voor campingbezoekers toegankelijk) waar men zou kunnen zwemmen maar ziet er niet aanlokkelijk uit. Wifi tegen betaling.

Gereisd Met partner in Mon Jun 09 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima overnachtingscamping

Roberft
30-5-2012

1 Nacht gebruik gemaakt van de camping op doorreis naar Denemarken. Kort bij de snelweg en hartelijke ontvangs. Goede prijs en plek voor het uitkiezen. Simpele speeltuin waarin de kinderen zich prima hebben vermaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

prima doorgangscamping

Rob en Rita
25-8-2008

Hier zijn we voor een nachtje gestopt op onze reis naar zweden, we zijn over deze camping zeer tevreden, , goede ontvangst, prima sanitair. als je uit wilt eten moet je echter wel in Sottrum zijn, een paar kilometer ervandaan.

Gereisd Familie in augustus 2008

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park Stuerberg in Hassendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park Stuerberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.