Hotel Landgasthof Redeker

Kleine hotelsWeer vandaag1°-6°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Redeker voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Landgasthof Redeker in het Nederlands

super verblijf . We Kome hier zeker nog terug.

J.J. Wiegman,
10-11-2018

Landgasthof Redeker is een heel vriendelijk familie hotel , goede keuken , ontbijt zeer goed en ruime keuze, zeer schone kamer / badkamer , ramen zelfs voorzien van een horraam , Top 👍

Gereisd met partner in november 2018

rustig hotel maar totaal hond onvriendlijk.

Monique
14-11-2012

Ligt afgelegen, hotel is schoon, eten is prima. Niet iets voor jonge mensen er is echt niets te beleven. Hond was van te voren aangemeld maar hier werd erg moeilijk over gedaan. Wij hadden middel grote heel rustige hond bij ons. Dat hiervoor een vergoeding werd gevraagd is heel normaal maar het hotel kan gewoon beter geen honden toelaten en hier duidelijk over zijn want wij voelde ons totaal niet welkom. Wij zijn ipv 2 nachten na 1 nacht vertrokken omdat wij ons verre van welkom voelde. Echte domper.

Gereisd met partner in november 2012

Ideale verblijfplaats!

Jan en Janny
24-3-2012

Al vele malen verblijven we in de Landgasthof.

We koemen er steeds graag terug!

Prima kamers, rustige liggeing en heerlijk eten!En dat voor een billijke prijs!Een Gasthof waar je je hartlijk welkom voelt!

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgasthof Redeker in Haselünne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgasthof Redeker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.