Camping Hase Ufer

Met oudere kinderen

Prima camping

jolanda_huitema
4-8-2014

Erg leuke camping, vriendelijk personeel. Op natuurcamping gedeelte plekken aan het meertje met zandstrand. Altijd stroom bij de plaatsen. Prijs is prima in verhouding met kwaliteit. Zelfs dagelijkse ritten te paard zijn bij de prijs inbegrepen.

Achter de camping ligt een natuurgebied met Schotse hooglanders en een kudde paarden. Daarnaast een groter meer, waarlangs je lopend in hooguit 15 minuten in het Haselüne bent.

Overal mag men vissen mits men een vispas heeft. Deze is te koop op de camping zelf, of gratis als men de eigen vispas kan tonen.

Op camping erg lekker schnitzels gegeten, 's ochtends verse broodjes.

Voor kleine kinderen is er een klein kinderboerderijtje, gratis midgetgolf en draaimolen.

Voor grotere kinderen is er een hangplek.

Vrijwel geen nederlanders op de camping maar wel vriendelijke, duitse buren.

een keer en nooit weer

Fam. K. te H
22-8-2011

Op de website staat het allemaal heel mooi en kleurig, maar daar viel weinig van te bespeuren toen we aankwamen. Het schuimkanon heb ik nog nooit zien werken, de quads worden maar een paar keer gebruikt, het strandje zat vol met gras en ga zo maar door. We moesten van te voren alles betalen, maar dat hebben we dus mooi niet gedaan. We hebben er met moeite een week kunnen doorbrengen. Het enige positieve was de plek. Die was wel erg ruim. We stonden echter aan de rand en hadden allemaal vaste staplekken voor ons.

Al met al klopt er dus weinig van wat er op de site wordt beloofd. We waren daarnaast ook nog eens de enige Nederlanders wat voor onze kinderen natuurlijk niet leuk was. Dus Nederlanders: niet naar toe gaan, en al helemaal niet als je kinderen hebt. Ze hebben er totaal geen aansluiting.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hase Ufer in Haselünne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hase Ufer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.