Hotel An't Yachthaven

HotelWeer vandaag22°17°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor An't Yachthaven voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel An't Yachthaven

Dieses Hotel hat einen guten Standort. Personal und Sauberkeit ist in Ordnung.

Das Zimmer befand sich in einem sehr schlechten Zustand, Wände waren vom Regen feucht.

Um 22.00 Uhr wurde die Heizung abgestellt. Wir waren im Januar da, deshalb war es in dem Zimmer sehr kalt. Sauna und Hotelpool müssen dringend saniert werden.

Kurzurlaub im Hotel Harlesiel

xxx
28-3-2010

Die Zimmer sind einfach aber sauber. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Die Sauna ist leider sehr klein.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel An't Yachthaven in Harlesiel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel An't Yachthaven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel An't Yachthaven scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.