Vakantiepark Gut Düneburg

8Fantastisch

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Haren (Ems)

8Fantastisch

Meer vakantieparkinfo

15 reviews over Vakantiepark Gut Düneburg

• 5Koos de Boer16-08-2016

Zeer onvriendelijke behandeling

Ik had dit weekeinde een zeer onvriendelijke ervaring op Gut Dunenburg. Vrijdag telefonisch geboekt. Tweemaal 9 holes? OK. Handicart? OK. Kamer? OK. Bij aankomst zaterdagmiddag bleek de baan echter te nat om handicarts toe te staan. Datzelfde werd voor zondag verwacht. Zonder handicart kan en mag ik niet spelen, dus besloot ik terug naar Amsterdam te gaan. Maar dat ging niet zomaar. Ik zou en moest de kamer betalen. Hoe ik ook tegen sputterde en een beroep deed op alle redelijkheid, ik kreeg telkens één stug antwoord. Kamer betalen. En…anders bellen we de politie!! In die onzin had ik geen zin. Na 40 km over de grens een rondje (met handicart) te hebben gemaakt ben ik teruggegaan. Ik kreeg een kamer waarvan het deurkaartje niet werkte. Met de gewone sleutel bleek ik na het diner vanaf het restaurant het hotel niet meer binnen te kunnen. Een serveerster heeft mij geholpen, maar dat betekende wel dat ik later niet even naar buiten kon. Toen ik zondagmorgen bij het afrekenen nog eens mijn verhaal deed kon er geen excuus af, neen, zelfs geen ‘goede dag’ bij het vertrek.

Alleenreizend

• 8Fam. Timmermans15-12-2010

Welness-/spa center weer open

Sauna-/beaty-/welness center al weer tijden open. In dorp en nabije omgeving grote keuze aan restaurants

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 5Justine15-08-2009

Slechte service aan receptie

Er was een wellnesscentrum, maar dat is al maanden gesloten omdat het failliet is. Geen restaurant of bar te bekennen. Alleen verderop een dure tent. Veel herrie van zuipende figuren. Nooit meer!!!!!

• 8John Hes05-05-2009

Heerlijke plek

Goed te bereiken vanuit Nederland. Prachtige omgeving. Voor ieder wat wils met een golfbaan, beauty en wellness maar ook een pretpark voor de (ook oudere) kinderen. Heerlijk eten. Mooie, ruime woningen dus een aanrader!

• 10Activiteiten

• 9Esther Paardekoper30-04-2008

Mede vanwege het nieuwe sauna wellness en thermencomplex met beautyfarm hebben wij het hier echt naar onze zin gehad. In de omgeving van Emmen en Groningen (het is maar 10 Km over de grens) dus ook diverse uitstapjes mogelijk. De mensen van Dunetherm doen echt hun best en zijn zeer vriendelijk. Een compliment voor het restaurant. De kwaliteit ligt hier erg hoog, terwijl de prijzen voor Nederlandse begrippen echt laag zijn.

• 8Wilfred Ten Hove30-04-2008

Mede vanwege het sauna thermen en wellness complex Dunetherm een geweldige tijd gehad. Emmen en Groningen in de nabije omgeving. Dus ook een bezoekje aan het noorderdierenpark was in te plannen. Prachtige golfbaan en zeer vriendelijk personeel. Sauna, zwembad, whirlpools, solarium Alles is aanwezig wij komen zeker terug

• 8Harry en Esmiralda15-04-2008

Wij hebben een heerlijke week gehad! Veel gewandeld, het golfen was fantastisch (alleen mijn swing liep niet zo lekker). Na een dag vol inspannig heerlijk bijgekomen in het wellnesscentrum om de hoek! Wat een verassing in de ochtend wakker worden met verse broodjes, vers fruit en heerlijke koffie! Nogmaals bedankt voor de goede zorgen en tot volgend jaar!

Groetjes Gilbert en Theresia +een pootje van Mr.D

• 8Harry15-04-2008

Top! 1e klas golfbaan waar je vanuit je kamer op uit kijkt. En voor de kinderen zijn er pretparken in de buurt. En niet te vergeten een mooi dorp om even te wandelen.

Familie

• 10Corrie15-04-2008

Wij hebben genóóóten van een geweldige vakantie. Eigenlijk kon het niet beter. We hebben gegolfd, gefietst, gewandeld. Heerlijk geslapen, een vijfsterren ontbijt. Complimenten aan de kok!

Familie

• 8Thea Blik04-10-2007

Wij waren op 2, 3 en 4 oktober op dit park. We hebben het nieuwe saunacomplex bekeken (rondleiding gehad) Wij zijn bij diverse sauna's geweest maar dit is wel een van de mooiste complexen van noord duitsland. Niet byzonder groot maar wel zeer sfeervol en het personeel byzonder vriendelijk. De huisjes zijn mooi en de omgeving ook

0 tips over Vakantiepark Gut Düneburg

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats