Bed and Breakfast Golfuitzicht Gut Düneburg

Bed and Breakfast Golfuitzicht Gut Düneburg

9Fenomenaal

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Haren (Ems)

Op vakantie geweest naar Golfuitzicht Gut Düneburg?

9Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
    Tonen op kaart

4 reviews over Bed and Breakfast Golfuitzicht Gut Düneburg

• 9Andre & Diane09-08-2009

Heerlijke, rustige plek.

Met een relatief korte reistijd een plek waar je toch het idee hebt er even lekker tussenuit te zijn. Leuke plaatsen in de buurt, goede betaalbare horeca, genoeg mogelijkheden om te fietsen en te wandelen. Bovendien een mooie baan voor ervaren golfers (18 holes), maar ook voor beginners een baan (4 holes) om er eens aan te ruiken. De verzorging in het B&B was zeer goed, elke dag weer een verrassing wat de kok nu weer voor heerlijks gemaakt had. Topweek !!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 0jOHANNA23-08-2008

5 sterren voor de Bed and Breakfast

Wij hebben de B&B + 10 dagen gehuurd en zijn super tevreden over de ligging, het comfort, de kamers en het onbijt en de attente eigenaren.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9Müller16-04-2008

we hebben een heeerlijke week gehad. De kamer met eigen badkamer vonden we pure verwennerij, en dat voor een bed & breakfast. Ook het ontbijt was heerlijk. Doet zeker niet onder voor een 5 sterren hotel. De omgeving is prachtig, voor jong en oud. Je waant je verder weg dan je eigenlijk bent. Kortom, wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in april 2007

• 9jOHANNA15-04-2008

Wij hebben genoten van onze tweede vakantie, welke zeker niet de laatste zal zijn. De prijs/kwaliteitsverhoudin is uitstekend. Inmiddels hebben wij op een voordelige manier kennis gemaakt met de golfsport, in deze prachtige omgeving. We hebben gefietst, gewandeld, gezwommen, dorpen en stadjes bezocht enz. Onze kamers en het terras keken uit over een eeuwenoud landgoed en de 18 holes golfbaan. Goede bedden, mooie badkamers, gezellige inrichting, een goed ontbijt, vriendelijke mensen, schoon, comfortabele eet- en zitkamer..........in een woord GEWELDIG!

Gereisd met familie in juni 2007

0 tips over Bed and Breakfast Golfuitzicht Gut Düneburg

0 vragen over Bed and Breakfast Golfuitzicht Gut Düneburg

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Golfuitzicht Gut Düneburg