Vakantiepark Ferienzentrum Schloss Dankern

• Onderkomen4,8
  • Activiteiten8,0

18 tips over Vakantiepark Ferienzentrum Schloss Dankern

ctdekoster, 9-8-2014
om de ramen wat te verduisteren op de slaapkamers neem vuilniszakken mee.Om wat zachter te slapen hebben wij de overgebleven dekbedden erop gelegd.En neem evt met verstelbare stang een vliegengordijn mee alles is kunststof kozijnen.Koelkast heeft geen vriesvak.Op de tv kan een dvd speler of spelcomputer aangesloten worden.Er is wifi te koop voor in je huisje.
ctdekoster, 9-8-2014
voor meer verduistering voor de ramen hebben wij gewoon vuilniszakken geplakt.de bedden zijn erg hard dus als je plek hebt neem extra dunne matrasjes mee.een vliegengordijn is ook goed om mee te nemen met evt een verstelbare stang.in de heidehaus zit een koelkast zonder vriesvak.er kan een dvd of spelcomputer op de tv aangesloten worden.
chantalmv2, 21-7-2014
Ga NIET met het 2 uur (!!!) durende treintje door Haren vanaf de receptie! Kost maar 5 euro maar dat zou je toe moeten krijgen! Niks moois te zien en vreselijk saai vertellende chauffeur! Was echt vreselijk...

Mariska, 2-5-2014

Zeker quaten 15 euro

Klimmen 4 of 6 euro pp

Eten in altenberg bij marlenes

Danique, 22-2-2014

's morgens is er een bakker waar je verse croissants broodjes etc kunt halen super lekker.

De dertien huisjes zijn het eenvoudigste maar zijn helemaal prima en vooral met jonge kinderen zijn deze handig omdat je dichtbij het park zit

Dit is eigenlijk geen tip maar het paste er niet meer de toelichting bij

sandratheeuwen, 26-1-2014
Groot park met van alles te doen speelhallen heel erg veel buiten toestellen. Huisjes OOK OP HET PARK maar ook buiten het park te krijgen. Een heel groot meer bos etc. Zwembad binnen en buiten. Speelkasteel. Waterglijbaan met bootje buiten. En nog heel veel meer leuks

Bea Vent, 13-10-2013
Het Karten iets verder op is een aanrader.
heikaselling, 3-6-2013
Ga ook eens naar Haren om te winkelen ,een erg leuk stadje.De dag dat wij er waren was er ook markt.
groothout, 7-1-2013
Met openbaar vervoer? Ga met de trein bij Oldenzaal de grens over. Stap uit in Rheine. Neem de stoptrein naar Emden (Haren/Ems). Dan is het nog zo'n 8 kilometer (taxi?) Vanaf Rheine duurt de reis ongeveer anderhalf uur. In de Duitse stoptrein kun je makkellijk een fiets meenemen, maar het is me niet duidelijk of dat ook in de IC van Utrecht de grens over kan.
4kids, 23-9-2012
Eten en drinken raden wij aan bij de verschillende restaurants op het park: uitstekende prijs-kwaliteit verhoudingen! Wij zijn nog naar de Meyern Werff in Papenburg geweest> daar lag een geweldig mooi groot cruise schip. Maar op zich is het park groot & mooi genoeg om je te amuseren.