Camping Emspark

Camping Emspark
7,4

2 tips over Camping Emspark

Jos, 17-6-2012

Dit jaar is er achter op de camping een nieuw toilet hokje bij gebouwd met 1 Heren & 1 Dames toilet dit was ook wel noodzakelijk omdat de afstand naar het grote toilet gebouw te groot was.

Ook is er dit jaar de mogelijkheid om PIZZA,s te bestellen op de camping net zoals er elk weekeinde Beate,s eigen duitse torten en gebak te koop is en er vaak een goede maaltijd soep voor tussen de middag verkrijgbaar is.

Er is deze winter flink gesnoeid door Peter & Pascal zodat de camping er beter onderhoude

Jos, 27-3-2011
Op deze camping kun je gebruik maken van Digitenne, door de afstand naar NL is het signaal nog heel sterk.