Camping Emspark

Laatste review

Super leuk

Robbie,
23-8-2017

Het is een rustig plekje en heel fijn op te chillen en je kan er leuke dingen doen !

Kenmerken

23-8-2017

Heerlijk

Louise,
22-8-2017

Klein en toch alles aanwezig op 2 uur van Amsterdam. De sauna is geweldig!!

Na al een tal van campings in Europa te hebben gezien waren bij bij deze camping weer aangenaam verrast. De camping is goed onderhouden en heeft een mooi en een buitengewoon schoon sanitairgebouw, tevens is er ook een aparte douchegelegenheid voor kleine kinderen en baby's. De overige voorzieningen op de camping waren ook erg netjes.Tevens was er een kleine speeltuin met een glijbaan , schommel en een waterspeelgoed. Bij de receptie waren ook nog wat loopauto's voor de kleine kinderen, erg leuk. Ik kan mijn dan ook niet vinden in de vorige geschreven reviews, wij waren erg tevreden over deze camping.

prima plek

Fam. Zwiers,
2-5-2017

Erg schoon en mooi sanitair.

De familie vonden wij erg vriendelijk in tegenstelling tot de verhalen hieronder.

vreemde sfeer en verwaarloosd groen

Fam de Jager
16-11-2016

wij waren met een groep van 29 caravans van de Avento club hier voor een ruime week, er word niets georganiseerd en er heerste oorlogssfeer want er werden veel vaste Nederlanders verwijderd van de camping. de receptie is een rookhol. de vele vaste kampeerders geven ook niet echt een camping gevoel en overal hangen verbods bordjes voor kinderen bij de waterkranen.

de camping is goedkoop maar bied ook weinig, de helft van de douches en toiletten was afgesloten en dat is erg onhandig als je met een groep van bijna 60 personen s,morgens tegen 10 uur een excursie wil doen ( lange wachtrijen ) daarom een 2 voor sanitair !!

volgende x nemen wij een echte camping.

teleurgesteld door de negatieve sfeer

Fam de Vries
30-10-2016

de sfeer op de camping word verziekt door alle regeltjes die niets meer met vakantie te doen hebben, bijvoorbeeld dekinderen mogen niet met een bal op de camping spelen, tevens mogen ze geen waterspelletjes op de camping doen. de (onvriendelijke) eigenaresse loopt de hele dag met een sigaret door de receptie en pakt je broodjes in met de sigaret op de lip. Ook is de receptie vaak gesloten en lijkt meer op een Duitse vestiging van de Action met al die prullaria terwijl er (bijna) geen camping benodigdheden zoals toilet vloeistof, haringen & scheerlijnen te koop zijn. we zijn nu voor de 4e x in 12 jaar hier geweest maar komen er nooit weer terug !! jammer !!

saubere camping

gderjs
8-8-2016

Wir sind sehr erholt aus unserem urlaub zurueck.

Koennen nicht verstehen das negativ ueber fam.hanau u. Deren camping geschrieben ist.

Die plaetze sind sauber insbesondere sanitaer.

Essgelegenheit in 10min laufabstand.

Wir koennen uns nicht beklagen ueber Rauchen von fam.hanau.es wird draussen geraucht.

Wir hatten kein problem damit. Hatten einen tollen urlaub und kommen auch sicher wieder.

Begrijp de positieve reacties niet!

Yvonne
5-8-2016

Het is een saaie camping met weinig activiteiten. Fam hanau loopt hele dag met sigaret op lip.

Overal commentaar op, en niet erg vriendelijk.

Alleen als je komt betalen als je weg gaat.

mooie gezellige camping

N & J
4-8-2016

Wat is dit een leuke camping.

Erg schoon sanitair, ook het aparte kindergedeelte.

Eigenaren zijn zeer vriendelijk.

de campingplaatsen zijn schoon en ook deze worden goed onderhouden.

Kinderen hebben hier een super tijd gehad!!

Wel veel vaste bewoners op de camping.

Saaie camping

Jolanda
3-8-2016

Weinig te bekeven voor kinderen. Animatie is een flop.

En eigenaresse niet erg vriendelijk als je iets doet wat haar niet aan staat, je word meteen gedreigd dat je camping moet verlaten.

Geen vakantie gevoel op deze camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Emspark in Haren (Ems), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Emspark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.