Hotel Wienecke XI Hannover

Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag21°12°
Hotel Wienecke XI Hannover
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Wienecke XI Hannover voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Wienecke XI Hannover in het Nederlands

Lekker gegeten, goede bar savonds waarin niet moeilijk om

29-4-2018

Lekker gegeten, goede bar savonds waarin niet moeilijk wordt gedaan om wat extras te bieden. Kamer prima ingericht, badkamer wat aan de krappe kant. Prima voor een overnachting.

Gereisd Anders in Mon Apr 16 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie kamer, rustige omgeving

29-4-2018

Mooie kamer, rustige omgeving. Goede parkeergelegenheid. Ontbijt is goed, maar prijzig voor wat je krijgt.

Gereisd Anders in april 2018

Jammer dat je na een dag hard werken op de beurs om 0

31-5-2017

Jammer dat je na een dag hard werken op de beurs om 0.00 uur geen biertje kan krijgen omdat de bar dicht ging. Terwijl er nog gasten zaten met anderhalf bier voor zich.

Gereisd Anders in Tue Apr 25 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel

Nick
6-1-2011

Op doorreis naar Berlijn dit hotel geboekt. Hebben gevraagd naar een tweepersoonskamer met douche en bad. Ter plaatse hebben wij een upgrade gekregen naar het zakenhotel. Kregen een kamer toegewezen op het gelijkvloers. De kamer was zeer verzorgd en modern ingericht. De bedden waren zeer comfortabel, enkel het hoofdkussen mocht iets dikker. De badkamer was zeer deftig met een goede douche. Het hotelpersoneel was zeer vriendelijk en deden echt moeite om alles zo goed als mogelijk uit te leggen. Een echt pluspunt is de ruime, gratis!! parking die voor het hotel ligt. Echt handig voor iemand die op doorreis is.

Gereisd Met vrienden in Mon Jan 03 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies, Logies-ontbijt
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wienecke XI Hannover in Hannover, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wienecke XI Hannover zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.