Hotel Thüringer Hof

Familiehotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag21°11°
Hotel Thüringer Hof
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Thüringer Hof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Thüringer Hof in het Nederlands

Een supergoed verblijf in een fantastisch grote kamer! tov

4-7-2018

Een supergoed verblijf in een fantastisch grote kamer! Perfecte ligging tov het centrum. Absoluut een fantastische afsluiter van onze korte vakantie.

Gereisd Anders in Mon Jun 25 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De prijs verhouding tijdens een beurs en geen beurs staan

3-2-2014

De prijs verhouding tijdens een beurs en geen beurs staan niet in verhouding Euro 79,50 - Euro 195,00!! Het personeel is vriendelijk, alles is netjes en schoon! Heb nog nooit zo'n slecht ontbijt gehad!!! Koffie oud, weinig tot geen keus.

Gereisd Anders in januari 2014

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, TV

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkerenNiet beschikbaar
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thüringer Hof in Hannover, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thüringer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.