Hotel Radisson Blu Hannover

Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag32°15°
Hotel Radisson Blu Hannover
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Hannover voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Radisson Blu Hannover in het Nederlands

Zeer goed hotel naast de Expo/ TUI arena.

13-2-2014

Heb dit hotel dichtbij TUI/Expo terrein gekozen. Er zijn weinig andere keuzes. Zeer schoon en mooi ingericht hotel. Leuke service en vriendelijk personeel. Mooie kamer, erg schoon. Heerlijk ontbijt en zeer ruime keuze. Dit hotel kan je gerust overal aanprijzen!

Gereisd Anders in februari 2014

5 sterren personeel.

25-1-2014

Het 'blue' leeft van de handelsbeurs en biedt daarvoor ook alles aan. Het hotel is modern, goed uitgerust met alles wat nodig is voor zakenreizigers en beursbezoekers. Het personeel is bekwaam, behulpzaam en aangenaam. Vooral het personeel bij de bar en het restaurant biedt uitstekende service aan gasten. In totaal was het een prettige vakantie, rekening houdend met de renovatie van de kamer.

Gereisd Anders in januari 2014

Mooi hotel direct aan de beurs van Hamburg.

13-1-2014

Ik was in het Radisson Blu Hannover in mei voor een nacht tijdens een evenement in het Hamburger beurscentrum. De receptie was altijd vriendelijk. Inchecken werkte probleemloos, evenals het afrekenen van de parkeergarage. De kamers hadden een redelijke omvang. Het ontbijt was erg goed. De kamers waren schoon, het eten lekker. Al met al ben ik tevreden, voor een beursbezoek kan ik het hotel aanbevelen, verder is er helaas niet veel in de directe omgeving.

Gereisd Anders in januari 2014

Eerder Park Inn dans Radisson Hotel.

13-1-2014

Een heel gewoon zakenhotel in Hannover. Door de inrichting vind ik het meer een Park Inn, dan een Radisson Hotel. Kamers zijn in orde.

Gereisd Anders in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed beurshotel.

31-12-2013

Goed beurshotel, zeer goede hotelkeuken: maar nauwelijks winkels of restaurants in de buurt van het hotel. Het personeel was erg aardig. grote kamer.

Gereisd Anders in Sun Dec 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch

• Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesKantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeergarage, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Hannover in Hannover, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Hannover zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.