8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Suites Hannover City voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Novotel Suites Hannover City in het Nederlands

Praktisch en goed

Aldo
5-5-2018

De ligging bij het Centraal Station (hauptbahnhof) is perfect. Zeker met de parkeergarage naast het hotel voor maar 3 euro per dag.

In de omgeving zijn genoeg winkels en restaurants en dankzij het station ben je snel op locatie met het openbaar vervoer.

Het hotel is erg netjes en de prijzen zijn prima. De kamers zijn schoon en modern, maar toch sfeervol ingericht. Wij komen hier twee keer per jaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk centraal, anoniem en verzorgd

Yvonne
7-10-2012

Een goed hotel voor iemand die zelf zijn weg wel vindt. Verzorgde kamers, goed de ruimte en van alle gemakken voorzien.

Gereisd Met partner in januari 2012

Prima hotel!

Fia
20-8-2012

We waren met 2 volwassenen en 2 kinderen 2 nachten in dit prima hotel. Op een steenworp afstand van het station, heerlijk voor treinreizigers als wij. De kamer - zeg inderdaad maar gerust suite - was prima. Groot bed voor ons, prima losse bedden voor de kinderen. Tafel, magnetron, waterkoker, televisie met internetvoorziening, goede airconditioning en nog ruimte om rond te lopen ook. En dat voor relatief weinig geld. Wij hadden geen ontbijt bijgeboekt. Bleek ook helemaal niet nodig. In het treinstation zit een heerlijke broodjeszaak - Back factory - waar we 2 ochtenden superlekker ontbeten hebben, inclusief koffie, voor minder dan 20 euro met 4 personen. Een absolute aanrader als je Hannover bezoekt.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel met ruime kamers!

Tasco
27-12-2011

Drie nachtjes geslapen in dit hotel, 2 minuutjes lopen vanaf het station. Prachtige ruime kamer met kluisje. Het zitgedeelte en slaapgedeelte waren zelf te scheiden met schuifpanelen. Badkamer met douche en bad! Goed ontbijt en vriendelijk personeel, alles voor een zeer redelijke prijs. Bij het uitchecken een klein missertje: receptionist dacht dat ik al eerder zonder het te melden vertrokken was. Hij baseerde dat op een gevonden sleutelkaartje. Het misverstand was snel opgelost, maar zo'n fout verdient natuurlijk geen schoonheidsprijs. Al met al één betere hotels waar ik ben geweest.

Gereisd Alleenreizend in december 2011

Pole position in hartje Hannover

Ed Wegloper
3-5-2010

Het Suitehotel heeft een goede centrale ligging achter het Hauptbahnhofstation Hannover. Hotel is proper, relatief nieuw, verzorgd en compleet (alleen het binnenzwembad is niet aanwezig, aldus onze 4-jarige prinses). Het neigt absoluut naar 4-sterren en de prijs is relatief gunstig. Gratis Internet (ook op de kamer) en gratis bellen naar het lokale net in Duitsland. Ideaal toevluchtsoord voor de zakenreiziger en/of families die in der Stadtmitte een goed hotel zoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Suites Hannover City in Hannover, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Suites Hannover City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.