FamiliehotelWeer vandaag29°14°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Hannover Oldenburger Allee voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Mercure Hannover Oldenburger Allee in het Nederlands

Uitstekend uitgangspunt

Frans Zijlstra
3-11-2018

Hotel ligt vrij ver van het centrum, maar vlak bij de U-Bahn, een kruising tussen een tram en de metro. De kamers zijn keurig met een goed bed en twee zitjes, tevens een minibar. Vanuit Hannover kun je prachtige steden bezoeken, zoals het zeer fraaie Celle en Braunschweig. Ook Hannover zelf is zeer de moeite waard. Ten zuiden van Hannover ligt het mooie Weserbergland met leuke plaatsen als Hameln, Lemgo en Detmold. Tip: breng een bezoek aan het indrukwekkende Bergen Belsen, met een monument voor o.a. Anne Frank.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel voor stedentrip Hannover

Robin
7-10-2017

Prima hotel met dito ontbijt. Echter jammer dat wij bij aankomst werden verrast door een erfenis van de vorige kamergast die een aangegeten döner-schotel + gecondenseerd broodje in de koelkast had achtergelaten. De schoonmaak had dus niet helemaal opgelet. Helaas ook verschil bij het ontbijt tussen doordeweeks (voornamelijk zakenlui) en in het weekend (recreatie). Tramhalte is circa 5 minuten lopen.

De kussens zijn wel erg plat.

Gereisd Met partner in oktober 2017

goed en net hotel

penrod67
12-9-2017

mooie nette hotel kamer,goede bedden ,alleen de hoofd kussens waren wat plat. mooie badkamer.goed ontbijt en goede ontvangst van de receptie.goede wifi ontvangst.

Zeer goed

jos
5-9-2016

Goed Bed, ontbijt perfect, zelfs zalm en haring, cappuccino wordt voor je gemaakt en gebracht, dicht bij een tram halte , binnen 20 min in het centrum, en vlak bij de autobahn

Gereisd Met partner in september 2016

Geweldig

Marijn Fider
9-5-2016

Het hotel was heel schoon. We hadden een fijne kamer met een ligbad waar we elke avond van hebben genoten. Roomservice was ook prima. Alleen hadden ze toen wij er waren maar een groot hoofdkussen, waardoor ik op drie kleine kussentjes moest slapen. Dat zorgde in het begin voor een nacht niet helemaal lekker slapen. Echter had ik dit natuurlijk kunnen oplossen door zelf een kussen mee te kunnen nemen.

Geweldig hotel

Stien Schimmel Volkers
1-5-2016

wij zijn 3 keer in dit hotel geweest en gaan nu weer voor de 4 de keer dus dat zegt toch genoeg

Gereisd Met partner in april 2016

Prettig Hotel

Edith
25-1-2016

Het hotel ligt buiten het centrum, maar er is een tramhalte vlak voor het hotel. De tram brengt je in 15 minuten naar het centrum van Hannover. Het is een prettig schoon hotel met nette kamers. Het hotel ligt in een rustige buurt en rijd met de auto gemakkelijk vanaf de snelweg aan. Er is een uitgebreid ontbijtbuffet en een gezellige bar. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Kortom een hotel om aan te bevelen voor een stedenreis.

Gereisd Met vrienden in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor mij goed gelegen

tonny1951
20-2-2014

Goed hotel. Vlak aan de snelweg.

Gereisd Anders in Sun Jan 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niet zo goed

kees en partner
9-12-2013

Kamers te warm alleen met het raam open is het te doen bedden te zacht ,kussens allen lucht je met twee kussens nog plat op bed dekbed is veel en veel te warm !!!!!! ontbijt is zeer uitgebreid maar het avondeten is niet te eten

Gereisd Met vrienden in december 2013

Een hotel om terg te komen

Jan
10-9-2013

Hotel Park Inn is een keurig hotel met vijf verdiepingen. Het is vlak bij de snelweg gelegen waar je door de goede isolatie geen last van hebt.Makkelijk om er op uit te trekken maar weer wat ver van het centrum van Hannover gelegen. Onze kamer(502) is vrij warm als de hele dag de zon er op staat. De airco is niet makkelijk te verzetten,of doet het niet? De vloerbedekking is aan vervanging toe. Het is een grote kamer met ruim voldoende bergruimte. Ook de badkamer is keurig. Het tweepersoonsbed is wel aan de smalle kant. Het ontbijt is in een woord super!!!!!!!! Je kan niet bedenken wat er niet aanwezig is. Ongelooflijk goed en steeds weer aangevuld. Als er een aantal bussen zijn kan het wel eens druk zijn maar m,en probeert altijd een plaatsje voor je te vinden. De service is erg goed. Eenmaal er 's avonds gegeten en met het buffet meegedaan, dat viel niet mee. Het was erg goedkoop maar al het eten was vrij lauw. Toch zeker een hotel om aan te bevelen en terg te keren.

Gereisd Met partner in augustus 2013

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Lunchpakketten, Steaks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Hannover Oldenburger Allee in Hannover, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Hannover Oldenburger Allee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.