Hotel Mercure Hannover Mitte

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Hannover Mitte voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Mercure Hannover Mitte

• 7Bas08-06-2012

Net hotel, goede ligging

Nette kamers en entree. Douches soms ineens warm/koud. Bar personeel niet aanwezig of slordig en rommelig. Letop korting met anwb kaart!

• 9azmo703-09-2011

Helemaal top

Geweldig hotel met nette schone en ruime kamers. Vriendelijke receptie. De meeste kamers kijken uit op een park en op de 6e verdieping heb je een prachtig uitzicht over de stad. Het openbaar vervoer is op loopafstand en is erg goed. Hannover is een fantastische stad, niet duur en als je alle bezienswaardigheden wilt zien dan zoek je de rode lijn en die brengt je door de hele stad. Wij hebben een leuke tijd gehad daar.

Met oudere kinderen

• 9Johan11-12-2010

Picobello

Goed georganiseerd modern hotel. Een van de betere Mercure hotels waar wij ooit verbleven hebben. Geen minpunten, alles picobello!

• 9Johan22-08-2010

Supergoed hotel

Goed georganiseerd modern hotel. Alles picobello!

• 8Debora181206-07-2010

Goed hotel met een goede ligging

Voor 2 nachten verbleven in hotel Mercure Hannover Mitte. Heel net, up to date en schoon hotel met veel parkeerruimte. Mooie kamer, lekker bed en goed sanitair. Op de hal staat een automaat waar je drankjes en snacks kunt halen als je je sleutelpas erdoorheen haalt, betalen doe je achteraf, heel handig! Plattegrond van Hannover bij de receptie. De receptie erg vriendelijk, spreekt goed Engels, bij het ontbijt gaat het een beetje onhandig. Het buffet heeft veel keuze, maar niet alles heeft evenveel smaak. Op goede loopafstand van het centrum en bezienswaardigheden. Vlakbij enkele restaurants.

• 10T. C. van Weel04-06-2009

Perfecte locatie, zou zo weer terug gaan

Ik moet mij bij de mening van Berry aansluiten dat dit hotel met 3 sterren ondergewaardeerd is. Kamers, restaurant zowel als de ligging is perfect. Prijs kwaliteit niks mis mee en in deze periode ook gunstige ligging wat betreft de Weihnachtsmärkten. 10-12-08 t/m 14-12-08 bezocht met echtgnote en bevriend echtpaar

• 7Luc04-08-2008

"Ordntlich" Duits

Net Hotel. Gunstig gelegen in het centrum. Goed parkeren. Weinig spannends. Schoon en normale kamers met goede bedden.

Zakelijk

• 10Edwin en Marcel04-02-2008

Prima hotel. Gunstig gelegen tov centrum. Mooie en schone kamers. Goede service.

• 9Berry25-05-2006

Het hotel is met drie sterren ondergewaardeerd. Mooie ruime kamers met airconditioning en een uitstekend restaurant. Het hotel kijkt uit over een park. Metro is op loopafstand (Christuskirche)

Anders

0 tips over Hotel Mercure Hannover Mitte

0 vragen over Hotel Mercure Hannover Mitte

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
      • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte
      • Overige servicesKluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald