7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Median Hannover Messe voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Median Hannover Messe in het Nederlands

prima doorreishotel

lancel, 13-8-2012

Wij sliepen hier met onze dochter van 12 op doorreis naar Berlijn. Prima ligging, fijn personeel, goed ontbijt en een heerlijke kamer. de kamer was niet groot maar we kregen 2 kamers met tussendeur, ideaal, en hadden dus ook 2 badkamers.

leuk hotel

Carla, 11-8-2009

Met groepsreis (verkoopdemonstratie) in dit hotel ondergebracht, leuk hotel met er tegenover een grote supermarkt.

Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel, drankjes wel erg duur.

Het avondeten dat bij "excursieprijs" zat inbegrepen was echt niet lekker. maar geen probleem haal zelf wat lekkere broodjes, beleg en een sapje bij een van de vele supermarkten in Messe of in een van de eetcafe's of chinees/mongools restaurant -dit alles wel eindje lopen- over een brug waar ook de halte van de tram te vinden is. Met tram (2 zones voor 5,20 retour) naar Hannover. Met taxi ongeveer 30 euro retour als je bij hotel opstapt en 23 als je over brug opstapt.

Veel te zien in Hannover, leuke terassen en veel winkels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Median Hannover Messe in Hannover, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Median Hannover Messe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Median Hannover Messe scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: