Hotel Lühmann's am Rathaus

Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag28°10°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Lühmann's am Rathaus voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Lühmann's am Rathaus in het Nederlands

Wonen met uitzicht op het raadhuis.

9-11-2013

Voor een stedentrip een ideale uitvalsbasis. De bezienswaardigheden van Hannover evenals restaurants zijn overwegend te voet bereikbaar. Vriendelijk personeel en een goed ontbijt zorgden voor een aangenaam verblijf. Ondanks ligging aan een vierbaansweg 's-nachts geen storend verkeerslawaai.

Gereisd Anders in november 2013

Goed hotel tegenover het Raadhuis

31-8-2013

Een geweldig hotel met stijlvolle lobby. Helaas was onze kamer erg klein maar daarvoor lag het aan een rustig hofje. Zeer uitgebreid ontbijt. Hotel ligt direct tegenover het Raadhuis.

Gereisd Anders in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel op een centrale locatie.

20-8-2013

Mooi, klein hotel op een centrale locatie. Goed ontbijtbuffet. Heeft geen eigen parkeergelegenheid, maar s' nachts kun je je auto makkelijk langs de straat parkeren.

Gereisd Anders in augustus 2013

Super locatie, vriendelijk personeel, we komen ter

28-7-2013

Wij komen graag weer. Mooi grote en schone kamers. Helaas een echt kleine badkamer met douche (douchegordijn). In het begin slechts 2 handdoeken. Na verzoek om extra handdoeken, werden ze vlot op de kamer gebracht, Super vriendelijk personeel, onberispelijk ontbijt, smaakvolle inrichting. Super ligging van het hotel naar de binnenstad en de Maschsee. Helaas ligt het hotel aan de hoofdweg. Met open ramen is het enorm luid.

Gereisd Anders in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Absolute aanbeveling voor het Lühmann's!

16-7-2013

Heel schoon en verzorgd hotel direct tegenover het nieuwe Gemeentehuis in Hannover. De kamers zijn in een perfecte staat en behalve de missende minibar absoluut voldoende. De kamers hebben grote bedden, dus geen 80cm. Het ontbijt biedt een goede selectie, de eieren komen vers uit de keuken, naar keuze van de gast. Bovendien is er goede koffie. De bar is onlangs volledig vernieuwd en heeft nu een mooie lounge. Direct in de buurt (5 minuten) is de grote biertuin 'Waterloo', tijdens gezellige zomeravonden kunt u heerlijk ontspannen. Winkelen kan ook (circa 10-15 minuten lopen). Al met al is het lühmann's absoluut aan te bevelen! O ja, wifi is gratis!

Gereisd Anders in juli 2013

• De staf spreektDuits, Engels

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lühmann's am Rathaus in Hannover, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lühmann's am Rathaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.