Hotel Loccumer Hof

5 reviews over Hotel Loccumer Hof in het Nederlands

Prima Hotel

Robert
20-3-2012

Prima hotel met schone goedverzorgde kamers. Wat vooral tegen viel was de prijs van 550 euro per nacht omdat er tijdens deze tijd een beurs in Hannover is. Dit is wel erg hoog maar aan de andere kant begrijpelijk. Maar qua prijs is staat het niet in de verhouding met wat je uiteindelijk krijgt. Verder voldoet dit hotel aan zijn verwachtingen.

Gereisd Zakelijk in Thu Mar 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel in de buurt van station en centrum

Herman
9-8-2010

Het hotel ligt vlak bij het station en 100 meter van het ( winkel) centrum. Ideaal zonder auto. Leuke, mooie kamers met thema's. Schoon! Vriendelijk personeel. Ontbijt redelijk duur ( 13 eu pp) maar tip: op 150 meter Karstadt met startontbijt vanaf 3,50! Aan de voorzijde van het hotel loopt wel de tram, maar dan moet je niet vlakbij het centrum gaan zitten als je dat vervelend vindt!

Gereisd Met partner in augustus 2010

Net hotel op goede locatie

Sander
28-8-2009

Het hotel bevindt zich in het midden van het centrum van hannover. Daarom heb je weliswaar ook geringe parkeergelegenheid naast het hotel. Je moet dan in een nabijgelegen parkeerhuis (7 euro per dag als je via hotel betaald) of een parkeerplaats bemachtigen, waar je maar 2,5 uur mag parkeren voor 2 euro per half uur (of spotgoedkope boetes riskeert).

Hoofdstation Hannover ligt ongeveer naast het station. Geen geluidsoverlast door goed geisoleerde ramen

De kamer is netjes, badkamer ruim en schoon. Verder niets bijzonder voor de doorgewinterde 4-sterren-ganger.

Het ontbijtbuffet was goed, maar niet extreem uitgebreid.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

Goed hotel

Leon
10-5-2009

Wij zijn één nacht in dit hotel verbleven op doorreis. Leuke plaats voor een dagje en prima hotel dat praktisch in het centrum ligt. Wij hadden een themakamer en die zijn vrij groot. De bedden zijn wel erg zacht. Alles is schoon en het ontbijt is ook prima (niet super-uitgebreid, maar gewoon voldoende).

Gereisd Met partner in Tue Apr 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Voor een mooie prijs een geweldige luxe!

Niels Habraken
30-12-2008

Dit hotel heeft thema-kamers. Wij zaten in de Samnok-lounge. Een geweldige kamer. Voor maar 118 euro hebben wij twee dagen hier verbracht.

De hele kamer was in een Azie-sfeer. De kamer was van de volgende zaken voorzien:

• ligbad (vloerverwarming op wc en gehele badkamer.
  • flatscreen tv
  • draadloos internetverbinding
  • minibar
  • (laptop)safe
  • prachtige indeling van de kamer

Enige minpuntje: de matrassen waren wat minder.

Gereisd Met partner in december 2008

• Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies, Logies-ontbijt

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Loccumer Hof in Hannover, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Loccumer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.