Hotel Ibis Hannover Medical Park

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Hannover Medical Park voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Hannover Medical Park in het Nederlands

Uitstekende service

Johan Carlens
31-3-2009

Hotel deelt de parking met een Mercure hotel. Omdat wij gast waren in de 2 hotels kan ik zeggen dat men beter af is met het IBIS-hotel. Vriendelijk personeel en een uitstekende service. Ook de bedden waren beter dan in andere IBIS hotels.

Gereisd Met partner in Tue Mar 31 2009 18:17:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Hannover Medical Park in Hannover, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Hannover Medical Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.