Hotel H+ Hotel Hannoversterstersterster

7.6Goed

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Hannover

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Hannover voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

5 reviews over Hotel H+ Hotel Hannover

• 5.14-02-2014

Afgewoond en oudbakken.

Al met al een erg oud, afgewoond hotel waarin je je niet thuis voelt. Ik ben hier voor een cursus heen gestuurd. Vrijwillig zou ik hier niet verblijven. En voor wat er aangeboden wordt is het veel te duur.

Gereisd in februari 2014

• 8.16-12-2013

Altijd graag weer.

Wij hadden het hotel als vertrekpunt voor een weekend op de kerstmarkt in Hannover geboekt en we waren aangenaam verrast. Zowel wat de kerstmarkt betreft, als het hotel zelf. Om de kerstmarkt te bezoeken, is Hannover absoluut aan te bevelen! Het hotel ligt wel iets buiten, maar met de metro (station op 100 meter) is het centrum in 20 minuten, zonder overstappen, te bereiken. Het hotel leeft eerder van bijeenkomsten en in het weekend is het er erg prettig. Het was een erg aangename sfeer en van stress was er geen spoor. De kamer was gerenoveerd, schoon en er was niets om over te klagen. De hoofdkussens vonden we wel te dik en we hebben dat gemeld aan het kamermeisje. Toen we terugkwamen, was alles geregeld. Prima. Het ontbijtbuffet is qua keuze eerder dat van een vijfsterrenhotel. Er valt niet veel te verbeteren. Er is wel een kleine, negatieve bijzaak: de drankjes aan de bar hebben ook eerder de prijs van een vijfsterrenhotel. Een pilsje van 0,5 liter voor €5,20 is wel heftig en volgens mij 10% tot 20% te duur. Maar je moet er ook niets consumeren.

• 9.15-12-2013

Vier plus!

Volgens ons verdient dit hotel een dikke plus naast de vier sterren. Wij - waaronder onze kleine hond - zijn zelden in een viersterrenhotel zo vriendelijk en gastvrij behandeld geweest. Zowel de gastronomie van het ontbijt als die van het avondeten was zeer goed. Mooie, schone en rustige kamers.

• 9.09-12-2013

Zeer aanbevelenswaardig!

Een korte trip met de bus, een geweldig hotel, super eten, goede service, alles perfect! Mooie, grote kamer, douche voldoende en zeer zuiver! De ligging, net buiten het centrum, wist je wel van tevoren, maar met de tram geen probleem!

• 7.10-11-2013

Alles goed.

De kamers zijn onlangs fris gerenoveerd. Daardoor zeer mooi en modern. Het hotel is op ongeveer 20 minuten afstand van het centrum. Ik was in dit hotel voor een seminar en er ontbrak niets. Elke wens werd vervuld.

Gereisd in november 2013

0 tips over Hotel H+ Hotel Hannover

0 vragen over Hotel H+ Hotel Hannover

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenBrunch, Lunch

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Volledig menu
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats