Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag22°14°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor GHOTEL hotel & living Hannover voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel GHOTEL hotel & living Hannover in het Nederlands

Super ontvangst en schone kamer.

Carola
29-6-2019

Zeer vriendelijk en net hotel. Wij zijn de laatste maanden veel in hotels geweest en soms raak je zo gewend aan een onvriendelijk ontvangst dat je verrast kan worden in een hotel waar je dit niet echt zou verwachten. Van de receptie tot de ontbijtzaal. Allemaal even vriendelijk en netjes. Dikke pluim voor punt gastvrijheid. Ontbijt echt ruim voldoende en vers met zalm en diverse soorten eieren. Voor ieder wat wils dus. Kamer was klein maar alles was er wat wij nodig hadden. Goed met de ruimte omgegaan. Idem badkamer. Zeer schoon en de kamer zat aan de tuin kant dus lekker koel en rustig ondanks de extreme hitte deze dagen. Hannover leuke stad, met mooie tuin om te bezoeken

Gereisd Met partner in juni 2019

Nooit meer!!

W van den heuvel
28-4-2019

Vreselijk hotel, lijkt op een verbouwde gevangenis, kaal sfeerloos, kil gebouw veel gangen, trappen en zware deuren, moeilijk en zwaar te openen. Kamer klein 4x3 mrt. Totaal sfeerloos, kale muren, spotje midden in het plafond, geen koffie of thee, geen ijskastje , geen haakje om kleren op te hangen. Matras hard. Eetzaal te klein, tafels in de loopgang ongezellig kantine achting. Eten zeer matig, buffet met veel aardappelkroketten bakken vol verder weinig keus. Onvriendelijk ongeïnteresseerd personeel. Geen Nederlandse zenders op tv. Aankomst om te schrikken, een grote bouwput. Pluspunt was dat de kamer netjes schoon was. Ligging ver van centrum in achterstandswijk. Niet aan te bevelen!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Fijn verblijf voor een leuke stedentrip

Ben
24-6-2018

Goed hotel met zakelijk karakter. Prima uitvalbasis voor een stedentrip naar Hannover. Kamer klein maar fijn en schoon. Badkamer idem dito. Goede bedden. Prima ontbijt. Vriendelijk personeel. Hannover is de moeite waard maar niet-voor een tweede keer. Kamer geboekt via veilingsite. Al met al prima prijs-.

HotelSpecials.nl

Een hotel geschikt voor zakelijke bestemmingen

peetje
27-6-2015

Hadden 1 overnachting. Zeer kleine kamer wel netjes schoon. Zeer kleine badkamer. De ruimte voor het ontbijt is echt veel te klein. Ontbijt zelf was goed. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Parkeerplaats achter hotel te klein en voor hotel we groot maar zeer inbreek gevoelig.

Gereisd Met partner in Wed Jun 24 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen 2e keer meer

anneke
3-5-2014

Via veiling 2 nachten doorgebracht in dit Hotel. We werden echt in de laatste kamer gezet (79) begane grond, we werden gek van de vele deuren, dan weer duwen dan weer trekken. Ook waren ze met een renovatie bezig, waardoor best wel een beetje overlast. De hotelkamerdeuren "knallen"werkelijk dicht, je kan er niets aan doen, en aangezien er veel zakelijke overnachtingen zijn ben je vroeg wakker. De kamer is klein maar schoon en netjes, de badkamer ook klein maar schoon en functioneel. Het ontbijt is prima, je kunt beter de thermoskannen koffie vergeten en gelijk om cappuchino of zoiets bestellen (gratis), de bediening is chaotisch en zeer druk, de eetgelegenheid is eigenlijk te klein voor alle kamers. Het avondeten is helemaal prima en lekker, niet duur en van goede kwaliteit. Bushalte om de hoek, in de bus een dagticket kopen van bijna 10 euro en je kunt overal heen. De oude binnenstad is zeker de moeite waard.

Gereisd Met partner in april 2014

prima prijs/kwaliteit verhouding

Paul Bakkum
14-4-2012

G-Hotel lijkt op het 1e gezicht een veredelde jeugdherberg, maar kan als een prima 3 sterren hotel doorgaan. Recentelijk gerenoveerd. Prima kamer, uitstekend ontbijt en voor een hele scherpe prijs. Gratis saunagebruik maakt het een prima hotel.

Gereisd Met partner in Tue Feb 28 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eenvoudig hotel, geent op telecom-cursus gasten

Pieters
18-7-2009

Te rustig hotel, wij waren er in de zomer van 2008. Ook de kamer was klein en warm. Geen internet, geen koelkastje, klein tv-tje. Ontbijt was karig (weinig gasten) en een van de gekoelde sapjes stond te borrelen (gisten) en was dus bedorven!! Verder mooie stad en parken. Goed Openbaar vervoer. Wel 's-avonds ver lopen omdat dan tram en bus niet op elkaar zijn afgestemd.

Gereisd Met partner in juli 2009

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• Soort gerechtenInternationaal

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel GHOTEL hotel & living Hannover in Hannover, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel GHOTEL hotel & living Hannover zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.