Hotel Central Hotel Kaiserhof

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Hannover

9.2Fenomenaal

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Central Hotel Kaiserhof voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Central Hotel Kaiserhof

• 8chris08-06-2015

goed hotel, centraal gelegen, lekker onbijt.

Jammer dat er geen airco op de kamer aanwezig is want het raam moet vanwege het lawaai dicht blijven. Parkeren in een openbare parkeergarage, 12,5 euro per dag. Maar deze is op zondag gesloten! Wij wisten dit niet, zaterdag de auto er neer gezet en zondag moesten wij 40 euro betalen om de auto uit de afgesloten parkeergarage te halen.

• 9.22-02-2014

Zeer chique stadshotel -1a voor deze prijs!

Een zeer stijlvol, comfortabel stadshotel, de naam is zeer passend: de kamers zien er inderdaad een beetje uit als aan het hof van de keizer in de tijd van Sissi. ;-)

• 10.09-02-2014

Familiair geleid zakenhotel met centrale ligging.

Familiair geleid zakenhotel met vriendelijk personeel en uitmuntend ontbijt. De kamers zijn zeer individueel ingericht. Centrale ligging direct tegenover het centraal station, daardoor een beetje luidruchtig, als het raam open is.

• 10.08-02-2014

hotel centraal gelegen.

Het hotel ligt direct tegenover het centraal station in het stadscentrum met tussenstops en winkelmogelijkheden in de directe omgeving. Het personeel was zeer behulpzaam en servicegericht. Het ontbijt is zeer uitgebreid, gevarieerd en van goede kwaliteit. De kamers zijn individueel ingericht. Het is duidelijk dat dit geen ketenhotel is. De prijs varieert sterk, afhankelijk van de vraag.

• 9.12-01-2014

Goed stadshotel voor een goede prijs.

We hebben de kamer voor een kleine prijs geboekt, en voor dat geld was het echt goed. Het lag niet aan de voorkant bij het treinstation, maar achterin met uitzicht op de binnenplaats. Toch was er enorm veel lawaai de hele nacht door de ontluchting. Daardoor konden we het raam niet openen en hebben erg veel last gehad van de hitte. De zitting van de stoelen aan de biljarttafel hadden een reiniging nodig, ze waren bevlekt. Verder was alles erg schoon. De minibar, die inbegrepen was, had bier, water en frisdrank. Bier en water voor het 's nachts waren dus geen probleem. Het ontbijt is fenomenaal, een van de beste, die we kennen. Alleen dat maakt het verblijf de moeite waard.

• 9.16-12-2013

Prima stadshotel voor mensen met gehoorproblemen.

Als je je niet stoort aan lawaai van buiten, is het een leuk hotel voor een stedentrip. De kamers zijn echt klein, maar mooi gemeubileerd en het vlekkenmiddel op de stof van de stoelen deed goed zijn werk. Het ontbijt is verreweg het beste dat ik ooit al gegeten heb. De ligging is absoluut centraal.

0 tips over Hotel Central Hotel Kaiserhof

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
      • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald