Hotel Best Western Premier Kronsberg

Hotel Best Western Premier Kronsberg

8.4Fantastisch

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Hannover

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Premier Kronsberg voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

7 reviews over Hotel Best Western Premier Kronsberg

• 8Sjoerd25-03-2014

Prima Hotel

Is een prima hotel met mooie kamers. Het eten is goed kaart wat beperkt.

Zakelijk gereisd in januari 2014

• 8.18-12-2013

We komen graag weer.

Ligt in de buurt van het beurscentrum en het voormalig expoterrein, ik heb in dit hotel 2 keer geslapen. Bij zakelijke evenementen in de expo Wal. Zeer vriendelijk personeel. Goede verbindingen met de snelwegen. Voor een stedentrip te ver buiten Hannover.

• 9.17-12-2013

Naast de TUI-arena op het Expo terrein.

Inchecken verliep zeer aardig en snel. In het weekend was er een concert in de TUI-arena en het hele personeel was daarop ingesteld. Bij het inchecken werd ons meteen gevraagd, of we er voor het concert waren en of we vooraf nog iets wilden eten, dan werd voor ons meteen een tafel in het restaurant gereserveerd. De kamer was erg schoon en helder ingericht. We hadden een deluxe tweepersoonskamer. Er was ook een extra zithoek met 2 stoelen. Werkelijk voldoende plaats. We hebben gekozen voor een maaltijd in de taverne. Omdat hier alle plaatsen echter al bezet waren, (we hadden natuurlijk niet bij het inchecken gereserveerd!) werden we om de hoek aan een vrije tafel in het restaurant gezet. Super service. Het eten was heerlijk en de service was goed. De ontbijtzaal was tamelijk klein. Gelukkig staan wij altijd vroeg op, zodat we een tafeltje konden uitkiezen. Iets later zag het er al eng uit en enige gasten hadden inderdaad geen plaats meer en moesten wachten. Zelfs bij een andere tafel aanschuiven ging niet, omdat werkelijk alles vol was. De keuze aan gerechten was prima. Diverse vleeswaren, kaas- en saladesoorten, jam, honing, noten-nougat crème. 2 verschillende soorten brood en minstens 3 verschillende soorten broodjes plus croissants en diverse kleine gebakjes. Bij het Fresh-Cooking-Station kon men eiergerechten en pannenkoeken klaar laten maken. Helaas smaakten de pannenkoeken helemaal niet, omdat die in het vet zwommen en alles een beetje ranzig smaakte. Al het andere was echter lekker en goed.

• 9.17-12-2013

Hotel bij het Expo-gebied. Zeer aanbevelenswaardig

We hebben dit hotel geboekt, omdat we naar het concert in de TUI-arena op de expo wilden. Hiervoor heeft het hotel een ideale ligging. Tegenover de arena, maar een paar minuten lopen naar de ingang. Het stadscentrum is met de auto in ongeveer 15 minuten te bereiken. De verbinding met het openbaarvervoer hebben wij niet uitgeprobeerd. Het hotel heeft een eigen restaurant en een taverne met deftig eten. Het restaurant is een beetje prijzig en de menukaarten zijn zeer overzichtelijk. Maar we waren zeer tevreden. Het eten had een goede kwaliteit en was heerlijk. Je moet wel reserveren, omdat beide restaurants niet erg groot zijn. Ik was aangenaam verrast door de kamer. We hadden een normaal standaard tweepersoonskamer geboekt. Het was erg groot en ruim. Alles leek erg nieuw en onlangs gerenoveerd. Er waren 2 stoelen en een bureau met een zithoek met 2 stoelen en een kleine tafel. De badkamer had 2 wastafels, een bad en een aparte douche (met stortdouche). Het toilet met bidet was in een kamer met extra wastafel. Alles was netjes en erg schoon. Als we opnieuw in Hannover verblijven, zal ik zeker weer kiezen voor dit hotel.

• 7.24-11-2013

Fatsoenlijk hotel voor evenementen op het beurster

De vriendelijkheid en ondersteuning van het personeel evenals het eten heeft enkele kleine tekortkomingen. Toe aan meer zuiverheid (haarnaalden en niet geleegde prullenmand in de badkamer, vlekken op het tafellaken in het restaurant). Ideaal vanwege de korte weg naar het beurscentrum - in de stad Hannover circa 25 minuten met de tram. De zakelijke kamers bevinden zich in het bijgebouw. Vlekkeloos in- en uitchecken. Een klacht wordt hier serieus genomen.

Gereisd in november 2013

• 9.19-11-2013

Best Western - buiten de stad maar top.

Het Best Western ligt dicht bij het beurscentrum, dus even buiten Hannover. Toch overnacht ik daar steeds weer graag. Rijksweg direct voor het hotel, maar toch geen geluidsoverlast. Aral benzinestation ook direct voor het hotel... Er is heel veel geïnvesteerd in de renovatie zodat zowel de kamers als ook de bar van nieuwheid glimmen. Van buiten onopvallend maar binnen een echte aanrader. Ook de prijs-kwaliteitsverhouding klopt.

Gereisd in november 2013

Hotel Best Western Premier Kronsberg info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Bowling