Hostel Bed'n Budget Hostel Hannover

HostelWeer vandaag27°17°
Hostel Bed'n Budget Hostel Hannover
6,7

7 reviews over Hostel Bed'n Budget Hostel Hannover in het Nederlands

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Aardige mensen in de bediening en bij de receptie. Kamers prima en schoon. Badkamer (gedeeld) was erg vies. Douchen dus maar voor een keer over geslagen. Ontbijtbuffet was super!

Oude reviews (archief)

Prima

30-10-2016

Prima. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Uitstekend ontbijt.

Het was echt een prima hostel om 1 of meerdere nachten door te brengen. De bedden waren heerlijk!! En alles was schoon ook de badkamers en wc. We waren erg tevreden.

Bed'nBudget Hostel Rooms Hannover zijn eenvoudige kamers.

Op de 2 persoons kamer is aanwezig;

Televisie, koelkast, wastafel en een douche.

2 eenpersoonsbedden met dekbedden en er zijn 4 handdoeken aanwezig.

Geen gratis internet, kosten € 5,- per dag.

Wel gratis parkeren en er is bij mooi weer een biertuin.

prijs/kwaliteit prima

27-11-2014

prijs/kwaliteit prima. in de kamer mag wel meer geventileerd worden (kamer voor 16 personen). Rook erg muf.

Goeie prijs kwaliteit verhouding, ruime nette kamers en een geweldige ontbijtbuffet!

Wij hebben hier alleen overnacht en zijn verder naar Berlijn gereisd. Eenvoudige kamer, maar verder prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Bed'n Budget Hostel Hannover in Hannover, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Bed'n Budget Hostel Hannover zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Bed'n Budget Hostel Hannover scoort een 6.69 uit 10 op basis van 185 reviews.