Hostel Bed'n Budget Cityhostel Hannover

HostelKleine hotelsWeer vandaag15°4°
Hostel Bed'n Budget Cityhostel Hannover
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Bed'n Budget Cityhostel Hannover voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hostel Bed'n Budget Cityhostel Hannover in het Nederlands

Anders

Zeer nette hostel met vriendelijk behulpzaam personeel

2-7-2017

Zeer nette hostel met vriendelijk behulpzaam personeel.

Fantastische plek in Hannover om de avond door te brengen en te overnachten. Zeer gastvrij personeel en mooie inrichting van het hostel. Hostel is zeer netjes en schoon met goede bedden. Echt een aanrader om heen te gaan.

Voor een budget hotel vond ik de prijs aan de hoge kant en

29-9-2016

Voor een budget hotel vond ik de prijs aan de hoge kant excl ontbijt en wifi .

Gehorige kamers en algemene ruimte niet schoon

31-8-2016

Gehorige kamers en algemene ruimte niet schoon. Bedden waren wel goed

Zonder lift naar de vijfde verdieping met koffers en was

25-5-2015

Zonder lift naar de vijfde verdieping met koffers en kinderen was belachelijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Bed'n Budget Cityhostel Hannover in Hannover, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Bed'n Budget Cityhostel Hannover zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.