Camping und Gasthaus Spiegelburg

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Hann. Munden

8Fantastisch

• 7.9Eetgelegenheden
  • 7.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor und Gasthaus Spiegelburg voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

30 reviews over Camping und Gasthaus Spiegelburg

• 2019
    9Henk Suelmann16-08-2019

Gemoedelijk en sfeervolle camping.

Mooie camping met ruime staanplaats. Voor toilet moet je een straat oversteken, maar er is daar weinig verkeer. Hele fijne gastdames. Lekker eten in restaurant of terras . Vanwege woninginbraak moesten we vervroegd weer naar huis. Camping was top!!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Fam. Derksen12-06-2019

Goed/Mooie omgeving.

Mooie ruime plek aan het water, sanitair verouderd maar wel schoon. Vriedelijke/behulpzame eigenaren. Eten in gasthuis goed en betaalbaar.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    7Henk08-10-2018

Goed voor één nacht.

Aardige camping voor één of twee nachten. Ligt mooi aan het water, maar voor toilet, douche en afwassen moet je een drukke straat oversteken. Toiletten enigszins verouderd en niet echt schoon. Wel makkelijk in te rijden plekken die voldoende groot zijn.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 10JJM Lakeman06-09-2018

Fantasties

We hebben echt een top vakantie gehad. heerlijk aan de Werra. Harstikke hardwerkende eigenaren. Er was werkelijk nergens iets op aan te merken. Flores, Silvia en Maud jullie verdienen een dikke 10

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Kersten van Dalen16-07-2018

Heerlijk vertoeven

Het was er heerlijk, rust, ruimte, water, bos. Heb prachtige wandelingen gemaakt en heerlijk gezwommen met mijn hond in de Werra. Heel erg vriendelijke eigenaren, behulpzaam en gewoon erg aardig! Ik was 4 dagen op de camping, die er erg verzorgd uit ziet, en ik kan wel zeggen, het waren goede dagen!

Alleen gereisd in juni 2018

• 8Diana07-07-2018

Voor herhaling vatbaar

Prima hotel en camping.met zeer vriendelijke hardwerkende eigenaren,die na 23 uur nog bezig waren. In de ochtend vers gebakken broodjes. Mooi gebied om te verkennen. Echt een aanrader.

Alleen gereisd in juni 2018

• 9Joke03-07-2018

Fantastisch (fiets)weekje weg!

Prachtig gelegen aan een rivier met uitstekend sanitair, een betaalbaar restaurant/gasthaus en gastvrije, hardwerkende eigenaren. Zelfs in de avond om 23.00 uur werden de toiletten nog schoongemaakt. 's-Morgens lekker versgebakken broodjes... het lijkt al bijna geen kamperen meer. We hebben hier heerlijke fietstochten gemaakt langs verschillende rivieren. Maar het is ook een uitgebreid wandel gebied. Door het WK voetbal (groot scherm) in het restaurant was er snel en vrolijk contact met niet alleen Nederlandse kampeerders, Duitsers, Zweden, Denen en Engelsen schoven ook aan. Superweek gehad!!

• 9Staat v/h sanitair

• 3Roos25-06-2018

Nooit meer

Eerste indruk op weg naar de receptie is vieze urinelucht van de geitjes. Het sanitair gebouw ,vies ,de toiletborstelhouder lang niet van de plek geweest ,richels randen vuil , overal spinnenweb,het onkruid voor het gebouw groeit welig. Al met al ziet er zeer onaantrekkelijk uit. Je moet een weg oversteken naar het sanitairgebouw. Een uur op eten moeten wachten. Alles zeer onprofessioneel.

• 1Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

• 8Familie de Jong17-06-2018

Kijk er met plezier op terug

Een camping aan het water met heel mooi uitzicht, nog nooit zo dicht aan het water kunnen zitten. Het sanitair is gedateerd , maar goed schoon. De douche geeft een fijne harde straal. Voor het afwassen is ook een fijne overdekte ruimte, met vier spoelbakken. In het gasthaus kan je ‘s avonds fijn eten de kok kookt erg lekker en gevarieerd. Je kan zien dat er aan de camping nog het een en ander gedaan moeten worden . Maar als je de eigenaren op iets attent maakt pakken is het pakken ze het ook meteen aan. Ze staan de hele dag voor je klaar en geven je een goed advies wat er allemaal te doen is en hoe je er moet komen. De camping ligt in een dal waar natuurlijk ook een spoorbaan is, waar veel treinen langskomen. De sfeer op de camping was erg fijn. Hann.Munden is een gezellige plaats waar je heerlijk naartoe kan fietsen.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Taco06-03-2018

Geweldig!!

Ben hier een weekend geweest met een paar vrienden. We hebben allemaal enorm genoten, zowel van de omgeving als van het verblijf. Ontzettend vriendelijke sfeer en goed verzorgde kamers maakte het verblijf zeer aangenaam. Wij zaten in een goed verzorgde kamer maar er is een zeer ruime camping wat van de zomer mij ook zeer zou trekken. Ik kom zeker terug!

Gereisd met vrienden in februari 2018

0 tips over Camping und Gasthaus Spiegelburg

1 vraag over Camping und Gasthaus Spiegelburg

• Johannes, 18-04-2017

afstand

Hoe ver is de afstand naar hann munden

Camping und Gasthaus Spiegelburg info

• Huishoudelijke apparatuurTV