Camping und Gasthaus Spiegelburg

Weer vandaag4°-3°
Camping und Gasthaus Spiegelburg
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor und Gasthaus Spiegelburg voor je op een rij gezet:

27 reviews over Camping und Gasthaus Spiegelburg in het Nederlands

Goed voor één nacht.

Henk
8-10-2018

Aardige camping voor één of twee nachten. Ligt mooi aan het water, maar voor toilet, douche en afwassen moet je een drukke straat oversteken. Toiletten enigszins verouderd en niet echt schoon. Wel makkelijk in te rijden plekken die voldoende groot zijn.

Fantasties

JJM Lakeman
6-9-2018

We hebben echt een top vakantie gehad. heerlijk aan de Werra. Harstikke hardwerkende eigenaren. Er was werkelijk nergens iets op aan te merken.

Flores, Silvia en Maud jullie verdienen een dikke 10

Heerlijk vertoeven

Kersten van Dalen
16-7-2018

Het was er heerlijk, rust, ruimte, water, bos.

Heb prachtige wandelingen gemaakt en heerlijk gezwommen met mijn hond in de Werra.

Heel erg vriendelijke eigenaren, behulpzaam en gewoon erg aardig!

Ik was 4 dagen op de camping, die er erg verzorgd uit ziet, en ik kan wel zeggen, het waren goede dagen!

Voor herhaling vatbaar

Diana
7-7-2018

Prima hotel en camping.met zeer vriendelijke hardwerkende eigenaren,die na 23 uur nog bezig waren.

In de ochtend vers gebakken broodjes.

Mooi gebied om te verkennen.

Echt een aanrader.

Fantastisch (fiets)weekje weg!

Joke
3-7-2018

Prachtig gelegen aan een rivier met uitstekend sanitair, een betaalbaar restaurant/gasthaus en gastvrije, hardwerkende eigenaren. Zelfs in de avond om 23.00 uur werden de toiletten nog schoongemaakt. 's-Morgens lekker versgebakken broodjes... het lijkt al bijna geen kamperen meer. We hebben hier heerlijke fietstochten gemaakt langs verschillende rivieren. Maar het is ook een uitgebreid wandel gebied. Door het WK voetbal (groot scherm) in het restaurant was er snel en vrolijk contact met niet alleen Nederlandse kampeerders, Duitsers, Zweden, Denen en Engelsen schoven ook aan. Superweek gehad!!

Nooit meer

Roos
25-6-2018

Eerste indruk op weg naar de receptie is vieze urinelucht van de geitjes.

Het sanitair gebouw ,vies ,de toiletborstelhouder lang niet van de plek geweest ,richels randen vuil , overal spinnenweb,het onkruid voor het gebouw groeit welig.

Al met al ziet er zeer onaantrekkelijk uit. Je moet een weg oversteken naar het sanitairgebouw. Een uur op eten moeten wachten.

Alles zeer onprofessioneel.

Kijk er met plezier op terug

Familie de Jong
17-6-2018

Een camping aan het water met heel mooi uitzicht, nog nooit zo dicht aan het water kunnen zitten.

Het sanitair is gedateerd , maar goed schoon. De douche geeft een fijne harde straal.

Voor het afwassen is ook een fijne overdekte ruimte, met vier spoelbakken. In het gasthaus kan je ‘s avonds fijn eten de kok kookt erg lekker en gevarieerd.

Je kan zien dat er aan de camping nog het een en ander gedaan moeten worden . Maar als je de eigenaren op iets attent maakt pakken is het pakken ze het ook meteen aan.

Ze staan de hele dag voor je klaar en geven je een goed advies wat er allemaal te doen is en hoe je er moet komen.

De camping ligt in een dal waar natuurlijk ook een spoorbaan is, waar veel treinen langskomen.

De sfeer op de camping was erg fijn.

Hann.Munden is een gezellige plaats waar je heerlijk naartoe kan fietsen.

Geweldig!!

Taco
6-3-2018

Ben hier een weekend geweest met een paar vrienden. We hebben allemaal enorm genoten, zowel van de omgeving als van het verblijf. Ontzettend vriendelijke sfeer en goed verzorgde kamers maakte het verblijf zeer aangenaam. Wij zaten in een goed verzorgde kamer maar er is een zeer ruime camping wat van de zomer mij ook zeer zou trekken. Ik kom zeker terug!

De camping ligt mooi aan de Werra. Veel leuke routes om te fietsen en te wandelen. Campingplekken zijn groot. Echter: terrein hobbelig en na een fikse regenbui drassig. Jammer dat het toiletgebouw niet op de camping staat. We raden de uitbaters aan om het terrein onder handen te nemen en er een moderne toiletunit op te plaatsen. De vele treinen die passeren zijn inderdaad duidelijk hoorbaar. Wij hadden daar echter niet zoveel last van.

Het restaurant heeft een prachtig terras. Het eten is prima, maar de porties aan de kleine kant.

Prima verblijf

Vd Meer
18-8-2017

Mooie ligging met vriendelijke en hardwerkende eigenaren. Ligt wel langs een spoorlijn, maar hier zou je niet veel last van moeten hebben.

Sanitair is netjes en schoon (in tegenstelling tot die van veel andere campings)

Eten in het gasthaus smaakt goed en er is voor ieder wat wils.

Mooie wandelroutes in de directe omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping und Gasthaus Spiegelburg in Hann. Munden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping und Gasthaus Spiegelburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.