Reviews over Handrup

superlocatie

john eenhoorn,
    19-7-2015

als je van paardrijden zijn er volop mogelijkheden in deze regio

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

fantastische bed and breakfast

anita,
    9-6-2015

We hebben het weer geweldig naar ons zin gehad, zo gezellig daar bij Yvonne en Rolf, geweldige kamer heerlijk bed en vooral het ontbijt is erg lekker, veel verschillende dingen die je op je broodjes kan doen, eigenlijk een overdaad aan lekkers, eitje jus d' orange, kaas vleeswaren etc, de omgeving is erg mooi, we zijn heerlijk naar de dierentuin in Nordhorn geweest dit is een echte aanrader, en dan kom je weer heerlijk terug en kun je nog lekker op het terras genieten, we zijn heerlijk onthaast dit weekend, volgend jaar weer!!!

Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijke plek, echte B&B

Robert,
    20-4-2015

Na een hartelijk onthaal geinstalleerd in een prima kamer.

De omgeving rond de boerderij straalt een en al rust uit en dat kom je ook, tot rust. Avondeten was prima en de eigenaren altijd in voor een praatje. Zoals het een boerderij beaamt lopen er diverse dieren rond. Camel de hond met iets wat voor een bal moet doorgaan. Als je wilt kun je 24 uur/dag het ding weggooien, hij komt steeds weer terug :) Paarden, kippen,hanen, katten en rondom de boerderij met een paar honderd bomen een diversiteit aan vogels. Stralend mooi weer maakte dit weekend helemaal af. Ontbijt top en er is altijd een koelkast vol koude drankjes tegen kostprijs of een vers gezette bak koffie.

Gereisd met partner in april 2015

gastvrij en kindvriendelijk

ephm. van griensven,
    3-1-2015

een gastvrij onthaal, persoonlijk maar ook met voldoende privacy. Onze dochter heeft genoten van de paarden, de katten en vooral Camel, de hond. Aan een ´eigen´ badkamer of wastafel wordt gewerkt. Dat maakt het straks af.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Warm welkom, zeer gastvrij, kwaliteit

Hilda,
    21-7-2014

Eenvoudig maar zeer mooie kamers met goed bed. Er is aandacht besteed aan de inrichting. In de ontvangsthal kun je even lekker zitten. Ook buiten hebben ze ook een aantal tafels en stoeltjes met parasols staan waar je heerlijk kan genieten van een drankje. Er is een koelkast beschikbaar met hierin koel drinken, een koffie apparaat en dit kun je naar behoefte pakken (niet gratis). De gastvrouw en haar man zijn enorm vriendelijk en willen dat het je aan niets ontbreekt. Het zijn super gezellige mensen waar je je heel erg welkom door voelt. Yvonne (gastvrouw) laat zich regelmatig zien om te informeren of het naar wens is. Ontbijt is goed geregeld. Veel keuze in beleg en altijd wel iets bijzonders erbij zoals fruit, of een eitje, jus d'orange. Avondeten kan je ook reserveren. Ook dit is van goede kwaliteit en met vele extra's. De kamers zijn eenvoudig en voldoen. Een goed bed, mooi ingericht en schoon.

Gereisd met partner in juli 2014
Handrup scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews