Hotel Jugendstil ****

Weer vandaag-2°-8°

5 reviews over Hotel Jugendstil in het Nederlands

Weekend naar Hameln.

., 7-2-2014

Mooi hotel in een rustige zijstraat. Achter het hotel is een gratis parkeerplaats. Prijs-kwaliteitsverhouding is goed. Daarom is het een beetje vreemd dat het gebruik van de airconditioning 5 Euro per dag kost.

Goed hotel.

., 18-9-2013

Korte wandeling naar de oude binnenstad en het theater (musical). Gratis parkeerplaats naast het hotel. €6 per dag moet voor de airconditioning worden betaald.

Een knus ingericht hotel met een zeer aardige service. Alles wat er in je bagage ontbreekt, is bij de receptie te krijgen. Voor alle vragen was er een luisterend oor. De kamer, inclusief badkamer, is van een redelijke omvang met een mooie, nieuwe inrichting. Hier is er een leuke combinatie van oud (muurbeschildering/bepleistering) en nieuw (douche met een achtergrond van bloemetjes achter het glas). Alleen het balkon is een beetje liefdeloos, maar het is heel groot. Overal was het absoluut schoon. Het ontbijt was volledig in orde; extra wensen waren geen probleem. Door de ligging direct aan de straat is het er helaas een beetje luidruchtig. Maar stadsmensen zal dat zeker niet opvallen.

De naam is Programm!

., 8-7-2013

Wij hadden in Hamelen een tussenstop ingelast tijdens onze fietstocht. Het Jugendstil was een prima plaats. De fietsen werden veilig beneden opgeborgen, er was een 'warm welcome', een geweldige kamer - de naam van het hotel is Programm! Na een ontspannende avond was er een uitgebreid ontbijt, dat geen wens open liet en ons versterkt liet starten.

Klein maar fijn!

., 3-5-2012

We hadden een kamer voor gehandicapten, waar wij volledig tevreden mee waren. Het hotel ligt tamelijk dicht bij het centrum, maar het was 's-nachts desondanks echt rustig. Ontbijt was voldoende goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Jugendstil voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jugendstil in Hameln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jugendstil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jugendstil scoort een 8.3 uit 10 op basis van 5 reviews.