Hotel Zur Heideblüte

Hotel Zur Heideblüte
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Heideblüte voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Zur Heideblüte in het Nederlands

Hotel goed bereikbaar aan B 214

Jan en Ellen
5-8-2017

Door de ligging aan de B 214 zal in de zomer door openstaande ramen enig verkeer lawaai hoorbaar zijn. Verder prima hotel. Schoon en goed onderhouden. Vriendelijk personeel. Hotel staat bekend in de omgeving vanwege het organiseren van allerlei thema eetfestijnen. Vooral in de zomer waarbij het in de biertuin een gezellige drukte is zoals wij mochten ondervinden. Ontbijt is goed. Er is 800 meter verderop nog een dependance waar ook ontbeten kan worden.

Hou rekening met enig traplopen 1 verdieping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Heideblüte in Hambühren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Heideblüte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zur Heideblüte scoort een 9.25 uit 10 op basis van 73 reviews.