Camping Am Waldbad

7,7

10 reviews over Camping Am Waldbad in het Nederlands

Leuke camping om een paar dagen te staan

R. van Dijk
10-9-2017

Eenvoudige volle camping met goed en schoon toiletgebouw. Eenvoudig zwembad moet je apart voor betalen en heeft heel koud water..

Mooi gelegen rustige camping

Hendri
15-8-2017

Prima camping aan de rand van het bos. Toeristische plaatsen liggen apart van de vaste standplaatsen. Vanaf de camping wandelen fietsen en mountainbiken mogelijk. Voor zwembad moet apart betaald worden, maar dan betaal je ook alleen als je er gebruik van maakt erg mooi zwembad! Sanitair net en voldoende aanwezig. Douchen 50 cent. Brood bestellen op de camping met tevens zeer beperkt levensmiddelen assortiment. Geen animatie, wel speeltuin. Camperstation aanwezig, Ha,elen per fiets goed bereikbaar, ca 6 kilometer.nette ontvangst en service. Kortom een heerlijke camping voor een aantal dagen Weser Bergland.

goede camping

h.vd.mylldekker
12-7-2014

Vrij grote camping met veel vaste plaatsen. Toeristische plaatsen op aflopend terrein en apart vlak tentenveld. Goed uitgangs-- punt voor wandel- en fietstochten. Camping ligt wat hoger boven de Weser

Gereisd Met partner in juni 2014

Goede Camping

Eleonora
4-9-2012

Goede camping. Helaas veel vaste gasten wat wij niet zo leuk vinden. Terrein op veel plaatsen behoorlijk schuin. Ik had veel stenen en tegels nodig maar toen stond ik ook goed. Weinig waterpunten en sanitair is een behoorlijk eind lopen. Voor afvalwater is er helemaal niets.

Zeer leuke camping voor kinderen

Sandra Claessen
28-8-2010

Een hele leuke camping met een leuk zwembad en leuke speeltuin. En de prijs is heel goedkoop.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

in één woord 'geweldig'!

Familie Commandeur
28-6-2010

Prachtig gelegen camping. Prima sanitair. Terrein is niet helemaal vlak. Mijn 'banaan' onder het caravanwiel deed weer goede diensten. Vanuit de camping is Hameln per fiets uitstekend bereikbaar. Restaurant op de camping is van goede kwaliteit.

Gereisd Met partner in juni 2010

2008

mooie camping!

elise
25-7-2008

Wat een leuke camping is dit! Het is niet al te groot maar ligt in een mooie omgeving vlak bij de leuke stad Hameln. De beheerders van de camping zijn zeer vriendelijk. En ook eten bij het gasthoff is een aanrader. Er ligt een buiten-zwembad naast de camping waar je voor 2 euro een hele dag terecht kan. Voor kinderen tot een jaar of 10 is het er super. Er is een hele leuke speeltuin. Voor oudere kinderen is er naast het zwembad niet heel veel te beleven. Wij hebben heerlijk gefietst in deze mooie omgeving.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

SUPER CAMPING, zo'n mooie camping hebben we nog nooit dat

Lisanne
13-7-2008

SUPER CAMPING, zo'n mooie camping hebben we nog nooit gehad, Jammer dat het de hele vakantie regende..

Gereisd Met partner in juli 2008

Deze camping is niet al te duur, er is wel een animatie de

truus
13-7-2008

Deze camping is niet al te duur, er is wel een animatie programma, maar voor de oudere kinderen is er niet veel te doen. Sanitair is SUPER!! Het ligt mooi aan de rand van het bos, heerlijk wandelen en fietsen. Prima camping, we komen terug!

Gereisd Familie in juli 2008

Eeen hele mooie kleinschalige camping aan de rand van een

Anneke
3-5-2008

Eeen hele mooie kleinschalige camping aan de rand van een bos, waar je heerlijk kunt wandelen. Gemoedelijke sfeer, goed restaurant op de camping, zwembad, en een speeltuintje voor de kleintjes. Als je van rust en natuur houdt een aanrader!

Gereisd Familie in mei 2008

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Waldbad in Halvestorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Waldbad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.