Hotel Walpurgishofsterstersterster

Tonen op kaart

23 reviews over Hotel Walpurgishof

• 2018
    8Chris Timmer12-07-2018

Gewoon goed hotel zeker voor een paar dagen.

Mooie schone kamer met balkon. Prima ontbijtbuffet. 1 x diner gebruikt ; goed maar prijzig Verder geen negatieve zaken te melden. Verblijf geboekt via aanbieding (4=3) reisorganisatie, dus betaalbaar Geen gebruik gemaakt van aanwezige welness faciliteiten Hahnenklee is meer een wintersportplaats

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 2017
    7Ria Janssen Mijland10-05-2017

Zonder bussen, prima hotel.

Personeel was vriendelijk. Het ontbijt was goed. Wij kregen geen 3 gangen keuze menu, maar een buffet, omdat er iedere keer een bus met toeristen kwam. Dan was ook onze vaste plaats niet meer beschikbaar, dus dat was iedere avond ergens anders zitten. Veel rumoer door het busgezelschap. Het was voor ons te massaal. Het buffet werd wel steeds aangevuld , dus er was eten genoeg.

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

8hsweenen17-04-2015

Super lux hotel en erg lekker eten

Voor de 3e keer het Walpurgishof bezocht

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2015

• 7Piet van der Staal28-08-2014

Kamer: goed .... diner: erbarmelijk slecht

Personeel van dit hotel is niet al te vriendelijk. Soms zelfs ronduit stug. Onze kamer was groot en modern ingericht, niets op aan te merken. Het ontbijt is ook goed. Maar dan het diner (we hadden halfpension): altijd een buffet. Op de aankomstdatum mochten we pas 's avonds om 19.00 uur aan tafel maar het bleek dat het halfpensionbuffet van 17.30-19.30 was. De schalen van voor- en hoofdgerecht waren bijna leeg en bij het saladebuffet stonden alleen maar 4 kompleet lege schalen. Niets werd er meer aangevuld. Ook de nagerechten waren bijna op. De volgende avond zagen de schalen er zo onsmakelijk uit dat de eetlust je wel verging. De dagen daarna was het diner iets beter van kwaliteit, maar iedere avond waren er wel meerdere schalen leeg en werden niet of pas veel later aangevuld.

Als je dit hotel kiest, doe het dan voor de goede kamer maar zeker niet voor het (halfpension)diner. Zo slecht hebben wij het niet eerder meegemaakt!!!! Wij komen er in ieder geval NOOIT meer terug !!!!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 8Mark17-11-2013

Prima hotel, lekker eten

Dit hotel lijkt wat meer gericht op busreizende ouderen, maar is ook goed als jong stel te bezoeken. In het hotel was de temperatuur ook op de oudere doelgroep aangepast. In t-shirt naar het ontbijt en diner was meer regel dan uitzondering (in oktober). Het eten is goed, wij hadden halfpension. Het ontbijt was in buffetvorm en bij het diner kon je kiezen uit 2 hoofdgerechten. Het voorgerecht en dessert stond vast. In de omgeving is veel te zien en te doen. Op de naastgelegen Bocksberg is een leuke rodelbaan.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8marja20-12-2012

Mooi hotel in prachtige omgeving

Mooi hotel met mooie kamers en ruime douche. Mooi gelegen tegenover Staafkerk naar Noors model en mooi wandelgebied. Ontbijt was goed en uitgebreid wij hadden half pension maar het warme eten (drie gangen) was goed maar eenvoudig, je moest apart betalen voor het saladebuffet wat ook niet echt bijzonder was. Ondanks dit hebben wij er toch heerlijke dagen gehad !

Gereisd met partner in december 2012

• 8Nelle13-10-2012

leuk uitgangspunt voor wandelingen

het is een leuk hotel ziet er goed uit... jammer dat er geen waterkoker o.i.d. op de kamer was. het eten is op zich goed geregeld en ook gevarieerd. het woord welness vind ik een beetje misplaatst, er is wel geteld 1 whirlpool en 2 kleine sauna's, weggestopt in de kelder en alleen na 14.30 uur te gebruiken, geen zwembad gezien. de omgeving vind ik er jammergenoeg een beetje mistroostig uitzien. veel hotels en restaurants waren gesloten!! voor een toeristische omgeving onbegrijpelijk!!

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8A.Reitzema18-09-2011

Goed hotel in mooie omgeveing

In de omgeving kun je heerlijk wandelen.Verder zijn een een stadjes goed bereikbaar zoals Goslar,Einbeck en Wernigerode.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2011

• 7fam spinder hoogeveen14-06-2011

een redelijk hotel met goede prijs/kwaliteit

een niet al te duur hotel in een prachtige omgeving met veel prachtige wandelpaden. de komfortkamers zijn gerenoveerd en zijn netjes evenals de badkamer. het personeel is erg vriendelijk en het ontbijt is goed. geboekt met half pension en hier valt het diner tegen. het is niet slecht maar ook niks bijzonders en het welness gedeeelte is aan renovatie toe en stelt niet veel voor. ondanks de goede prijs/kwaliteit twijfelen wij of we hier nogeens naar toe zouden gaan

Gereisd met partner in mei 2011

• 7Maarten15-04-2010

Niet slecht, maar ook geen topper

Wij kregen een (nog) niet gerenoveerde kamer. Deze was echt gedateerd. De badkamer was beneden peil: een klein douchebakje met een douchegordijntje rondom. Wij waren er vies van. Overigens was het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Anders dan vorige beoordelaars waren wij over het H.P. wel te spreken. Prima ontbijtbuffet en goed diner (gedurende twee van de vier dagen in buffetvorm). Het is uiteraard geen sterrenrestaurant, maar dat mag je bij zo'n soort hotel met HP ook niet verwachten.

Gereisd met partner in april 2010

3 tips over Hotel Walpurgishof

• Mark, 17-11-2013

Doe een rondleding door de oude mijn in Goslar (Rammelsberg). Dit is zowat om de hoek. Ook de stad Goslar is een bezoek waard. Het is eigenlijk niet te doen om beiden op 1 dag te doen.

• marja, 20-12-2012

Staafkerk, Stad Goslar, mooie wandelroutes tegenover het hotel.

• Nelle, 13-10-2012

voor wandelliefhebbers is het een goed uitgangspunt!! er beginnen recht tegenover het hotel diverse wandelingen en ook het staafkerkje is een bezichtiging waard.

0 vragen over Hotel Walpurgishof

• Huishoudelijke apparatuurTV

• WinkelsKapper
    • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages